sobota, 25 marca 2017

Rusz z miejsca-miej jasne myśli.


To Ty sprawiasz, że Twoje życie “rusza z miejsca", nadając jasności swoim myślom. Myśl o tym, jaki chcesz być, co chcesz robić i mieć. Myśl tak często, aż stanie się to dla Ciebie olśniewająco jasne. Następnie odrzuć wszelkie inne myśli. Nie dopuszczaj żadnych innych możliwości. Usuń wszelkie negatywne myśli ze swych wyobrażeń. Wyzbądź się pesymizmu. Rozprosz wątpliwości. Uwolnij się od lęku. Ćwicz umysł w wytrwałym trzymaniu się pierwotnej twórczej myśli. Kiedy Twe myśli wykrystalizują się i okrzepną, zacznij je głosić jako prawdy. Mów je głośno. Użyj słów kryjących w sobie ogromna moc: Ja jestem.
Nic we wszechświecie nie dorównuje stwórczej sile tego stwierdzenia. Cokolwiek wypowiesz po słowach “Ja jestem", wprawia w ruch ciąg przyczyn i skutków, który doświadczenia te przywoła, przyniesie je Tobie. Wszechświat inaczej działać nie potrafi. Nie umie znaleźć innej drogi. Na stwierdzenia “Ja jestem..." odpowiada niczym dżin uwięziony w butelce.

Neale Donald Walsch, Rozmowy z Bogiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz