poniedziałek, 25 lipca 2016

Bert Hellinger – Modlitwa wschodzącego życia.



z dedykacją dla moich rodziców

Kochana mamo – dziękuję Ci
Biorę to od Ciebie … wszystko!
Tak jak mi to dałaś
I za całą cenę jaką Cię to kosztowało
I jaką będzie to kosztować mnie
I zrobię z tym darem coś wspaniałego
Aby Ciebie uszanować
To nie będzie zmarnowane
Biorę Cię jako swoją mamę
A Ty możesz mnie mieć jako swoje dziecko
Zatrzymam to co mi dałaś
I przekażę to dalej jeśli będzie mi pozwolone
Tak jak Tobie
Jesteś dla mnie tą właściwą matką
A ja jestem Twoim właściwym dzieckiem
Ty dajesz
Ja biorę
Ty jesteś duża
Ja jestem mała  … Kochana mamo

Kochany tato
Biorę to również od Ciebie … wszystko!
za pełną cenę jaką Ciebie to kosztowało
I jaką będzie to kosztować mnie
Coś z tym zrobię
Aby Cię uszanować
I jesli będę mogła
przekażę to dalej, tak jak Ty
Biorę Cię jako mojego ojca
A Ty możesz mnie mieć jako swoje dziecko
Jesteś tym najwłaściwszym dla mnie
A ja jestem twoim właściwym dzieckiem
Ty jestes duży
A ja jestem mała
Ty dajesz
A ja biorę
Kochany tato
Taka jestem szczęsliwa że to Ty i moja mama jesteście moimi rodzicami
Jesteście tymi jedynymi, najwłaściwszymi dla mnie rodzicami
———————-
Zróbcie tę modlitwę w formie głębokiej medytacji najlepiej z zamkniętymi oczami w bardzo wolnym tempie, poczujcie to sercem i zróbcie porządek w waszych duszach jeśli tylko tego pragniecie i jeśli taka jest wasza wola ……
Po tym wszystkim, nic nie stanie na przeszkodzie szczęściu i wszystko się dopiero zaczyna……

https://kwiatlotosu.wordpress.com/2011/01/28/bert-hellinger-modlitwa-wschodzacego-zycia/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz