środa, 20 lipca 2016

Niewidoma Klaudia, jej pasje i marzenia.


Jestem Klaudia i mam prawie 21 lat.
Wiem, że post ten zaczyna się jak wiele innych.
Jestem osobą niewidomą, również jak wiele innych osób.
Jednak każda osoba stanowi własną osobną historię.
Moja historia w większości oparta jest na pozytywnym spojrzeniu na życie, oraz na wsparciu, które otrzymywałam i otrzymuję od mojej rodziny.
Moją wielką pasją są zwierzaki, a najbardziej psiaki.
Bardzo lubię ekstremalne przeżycia.
Skakałam ze spadochronem i fruwałam w Aerotunelu.
Największe marzenie jakie mam to jest zobaczyć ten piękny świat.
Móc skonfrontować go z moimi wyobrażeniami.
Pojawiło się dla mnie światełko w tunelu.
Jest nim terapia komórkami macierzystymi.
Jednak terapia ta jest kosztowna.
Bez wielu pomagających mi osób, które wspierają moje dążenia do celu nie damy rady.
Jestem już po piątym z ok. 12 podań i już widać efekty.
Jeśli zainteresował Was ten post to chciałabym  bardzo zaprosić wszystkich Was do odwiedzenia mojego wydarzenia, które funkcjonuje na facebooku
https://www.facebook.com/events/836814493083446/?object_id=836814493083446&event_action_source=48



My name is Klaudia and I have 20 years old.
I know that this post is very close to the a lot of another posts.
I am visually impaired but it isn't nothing special. All people have they own story.
My story in big part is connected with my positive look on live and on my the best family.
Animals are my big passion, but dogs are on first place.
I love extremal sports.
I jumped from the plane with parachute and flied in wind tunnel.
My biggest dream is to see this beautiful world.
I Want to confront it with my imaginations.
Some time ago little light in the tunnel was appeared.
It is stem cells therapy.
But off course it is expensive.
Without a lot of people which helping me it will be impossible to do.
I am on 5 of 12 treatments and I see effects.
If this text is interesting you can enter to the event on facebook
https://www.facebook.com/events/836814493083446/?object_id=836814493083446&event_action_source=48
or watch the films
https://www.youtube.com/watch?v=JSaxLDe2SjU

https://www.youtube.com/watch?v=qzbalCa2kBI

https://www.youtube.com/watch?v=oBZogD055AE

http://www.zachod.pl/radio-zachod/audycje/czas-na-reportaz/premiera-ja-mamusia-i-pies-reportaz-malgorzaty-nabel-dybas/


Je suis Claudia et j’ai presque 21 ans. Je sais que ce message commence comme beaucoup d’autres. Je suis aveugle, tout comme beaucoup d’autres personnes. Toutefois, chaque personne possède sa propre histoire distincte. La plupart du temps, mon histoire est basée sur une opinion positive sur la vie et sur le soutien que j’ai reçu et que je reçois encore de ma famille. Ma grande passion est les animaux de compagnie et en particulier les chiens. J’aime beaucoup les expériences extrêmes. Je sautais avec un parachute et volait autour dans le plus grand Aerodrome. Le rêve que j’ai est de voir ce beau monde. Pour pouvoir être confrontée et vivre avec mes idées. Il est apparut une lumière dans le tunnel. C’est la thérapie de cellules souches. Cependant, ce traitement est cher. Sans beaucoup d’aide pour moi, les gens qui soutiennent mes efforts pour ne pas donner de Conseil. Je suis déjà après la cinquième. 12 demandes et déjà voir les effets. Si vous êtes intéressé à ce poste est que je voudrais vous inviter tous à visiter mes publications sur les événements qui apparaissent sur Facebook.
https://www.facebook.com/events/836814493083446/?object_id=836814493083446&event_action_source=48
oraz do obejrzenia filmików



http://www.zachod.pl/radio-zachod/audycje/czas-na-reportaz/premiera-ja-mamusia-i-pies-reportaz-malgorzaty-nabel-dybas/

Post o praktyce Klaudii wzbudził ogromne zainteresowanie wśród Was internautów. Na naszych łączach aż się zagotowało. Ale zainteresowanie wzbudził nie tylko tu. Wczoraj była u nas Monika Owczarek z Tygodnika Krąg, która postanowiła zrobić materiał o Klaudii. – To super dziewczyna. Nie możemy się doczekać aż skończy studia, bo chętnie będziemy z nią współpracować – powiedziała Jola Uździcka z Sinersio. – Taka osoba ma fantastyczne umiejętności, których my nigdy mieć nie będziemy. Potrafi wsłuchać sie w drugiego człowieka, jak nikt inny – dodał Łukasz Rut z Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej.
Co najbardziej Klaudii podobało się w jej pierwszej pracy? Przeczytasz we wtorkowym wydaniu Tygodnik Krąg
Ps. Pierwsze efekty kuracji są widoczne. I to dosłownie!

Tutaj można pomóc Klaudii :
http://fundacja-sloneczko.pl/frame/pokaz_opis.php?ida=145%2FN

7 komentarzy:

  1. Klaudia napisała na wydarzeniu Zobaczyć Świat
    EFEKTÓW CIĄG DALSZY. Dzisiaj wieczorem, gdy wychodziłam od dziadków z domu widziałam słupek jasny od płotu, nawet byłam w stanie pokazać, jaki wysoki on jest. Był on mega jasny, a płot był ciemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia a écrit sur l’événement, voir le monde les effets de la suite. Ce soir, quand je suis allé les grands-parents de la maison, j’ai vu un bar lumineux de la clôture, même que j’ai été en mesure de démontrer, c’est quelle hauteur. Il est méga lumineux, et la clôture était sombre.

      Usuń
  2. Następne podanie będzie w Sierpniu to już szóste już doczekać się nie może 17-19 sierpnia .trzymajcie mocno kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. La prochaine demande sera en août est déjà impatient de sixième ne peut pas août 17-19. Gardez vos doigts fermement croisés < 3

      Usuń
  3. Witajcie. To nie jest tak, że efekty są jednorazowe. Są one cały czas. Staram się pisać tu wam, o najbardziej zdumiewających. Dzisiaj opowiem o trzech rzeczach. Mój brat miał na czapce odblaskowe kółeczko i była szarówka. Widziałam, że ma on coś jasnego na sobie. Innym równie ważnym efektem jest zmniejszony oczopląs. Nawet ludzie mi to mówią, że te oczy już tak nie fruwają.
    Trzecią rzeczą jest słońce.
    Kiedyś leżąc w pełnym słońcu na leżaku nie przeszkadzało ani nie raziło mnie to.
    Dzisiaj nawet przez zamknięte powieki słońce dawało mi po oczach.
    Bez was, to wszystko by było nie możliwe.
    http://fundacja-sloneczko.pl/frame/pokaz_opis.php…

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla ludzi chętnych z zagranicy ,którzy chcą wspomóc Klaudię żeby zobaczyła świat !!! Konta bankowe:
    Spółdzielczy Bank Ludowy Zakrzewo Oddział w Złotowie
    Darowizny w PLN:
    89 8944 0003 0000 2088 2000 0010
    Darowizny w EUR:
    76 8944 0003 0000 2088 2000 0050
    Darowizny w USD:
    97 8944 0003 0000 2088 2000 0060
    dla wpłacających z zagranicy kod SWIFT (inaczej zwany BIC):
    GBW CPL PP
    kod kraju:
    PL

    OdpowiedzUsuń
  5. For people from foreign countries which want to support Klaudia bank accounds:
    Spółdzielczy Bank Ludowy Zakrzewo Oddział w Złotowie
    Supports in PLN:
    89 8944 0003 0000 2088 2000 0010
    Supports in EUR:
    76 8944 0003 0000 2088 2000 0050
    supports in USD:
    97 8944 0003 0000 2088 2000 0060
    For people which paying from abroad SWIFT (BIC) code:
    GBW CPL PP
    Country code:
    PL

    OdpowiedzUsuń