poniedziałek, 23 listopada 2020

Mieszkam na przepięknej wyspie Kreta i tu tworzę niepowtarzalne macramy.

Hej jestem Ania, mieszkam w Grecji i chciałam Wam zaprezentować moje prace :)

Moje deklaracje ścienne z frędzli są ręcznie robione. Nowy trend w stylu boho jest odpowiedni dla każdego pokoju i przyciąga wzrok. Macrame to piękny i przydatny szczegół dla przytulnego domu. Bądźmy kreatywni i wieszajmy nasze rośliny. Wieszak na rośliny może służyć jako wystrój salonu lub dekoracji dla każdej innej przestrzeni. Może to być wielki prezent dla mamy lub innej osoby. Technika ta na nowo przezywa swój renesans w tych czasach. Do moich prac wkładam wiele miłości i mam nadzieje,że znajdą nowy dom i ze dadzą dużo miłości. Wszystkie makramy są zrobione ręcznie w Grecji a dokładnie na przepięknej wyspie Kreta. Tutaj patyki,drewno zbieram samodzielnie z plaż. Zajmuję się również wykonaniem na zamówienie.

Serdecznie zapraszam :

https://www.facebook.com/Anja2704





Wszystkich chętnych do wymiany usług i towarów zapraszamy do kontaktu :

http://nadziejadlaciebie.blogspot.com/2020/11/masz-pomys-na-siebie-i-nie-wiesz-jak.html













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz