sobota, 7 listopada 2020

Dary Natury w wykonaniu Alinki - smaczne i naturalne.

 

Witam, mam na imię Alina .

Z zawodu jestem bibliotekarką, obecnie nieaktywną zawodowo, ale prace manualne z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym szeroko pojęta natura, zioła przetwory domowe to jest to "co tygryski lubią najbardziej "wg Kubusia Puchatka.

A co robię? Rozsądnie  wykorzystuję dary Matki Ziemi, to co natura nam ofiaruje :czarny bez, jarzębinę, głóg ,tarninę, dziką różę mniszka lekarskiego ,pokrzywę ,kurdybanka, melisę i wiele innych ziół oraz jadalne kwiaty: stokrotka, nagietek ,aksamitka ,róża Wykorzystuję ich  lecznicze właściwości i robię z nich soki , syropy.
Natomiast z owoców i warzyw uprawianych przez siebie w sposób eco, robię przetwory: ketchupy, ajvary, dżemy , powidła ,marmolady. We wszystkim dzielnie wspiera  mój mąż Darek.
Oto  próbka mojej małej produkcji:

Czerwone korale,  czerwone niczym wino...te małe czerwone kulki  mają wielką moc, zawierają witaminy A B C E K PP, działają witaminizująco, uodparniająco, wzmacniająco, świetnie sprawdzą się przy przeziębieniu
 
Zapraszam  do zapoznania się z całą moją ofertą .
To inne przykłady:
https://www.olx.pl/oferta/sok-z-owocow-dzikiej-rozy-CID757-IDGBS6K.html
https://www.olx.pl/oferta/syrop-heleny-modrzejewskiej-na-gardlo-na-miodzie-CID757-IDGqm4j.html
Proszę pytać o dostępność bo choć już nie ma pewnych surowców , ja mam zapas  i mogę robić na bieżąco!!!!!


Kontakt 602 211 192









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz