poniedziałek, 4 stycznia 2016

"Głęboko wierzę, że szczęśliwe życie jest dostępne dla każdego." ~ Bogusław Szedny ​

Aloha!

​ Miłość, Radość, Świadomość, Szczęście, Natura, Zdrowie, Yoga, Afirmacje, Medytacje, Inspiracje - to tylko niektóre tematy jakie znajdziesz na tej stronie. ​Zapraszam!


Jestem tu po to aby dzielić się z Wami Pozytywnymi Wibracjami :)

Odkąd pamiętam, lubiłem dzielić się z innymi pozytywnymi wibracjami. Cieszy mnie gdy ludziom żyje się coraz lepiej.

Poniżej podzieliłem się jak wyglądało moje życie, gdy żyłem w obawach słuchając innych, oraz opisałem proces transformacji i aktualnego życia na bazie ufania swojej Intuicji.

Inaczej mówiąc, jak z osoby negatywnej i narzekającej - stałem się pozytywną i bardziej cieszącą się życiem :)
With Love,
Bogusław

http://www.boguslawszedny.com/jestem.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz