sobota, 26 września 2015

Profesjonalne usługi wszechstronnie uzdolnionej terapeutki .


Terapia, jasnowidzenie to moja pasja. Udzielam konsultacji, porad duchowych oraz przepowiadam przyszłość, a ponadto wspieram zdrowy styl życia i medycynę naturalną. Jednak nie jestem typową wróżką czy jasnowidzem. W swojej pracy staram się nakierować Cię na właściwą drogę i zwrócić uwagę na te aspekty Twojego życia, które Ci umykają, a mogą rozświetlić drogę Twojego życia.




Zapraszam na moje blogi Sylwia :

 

Od wielu lat zajmuję się  także pisaniem artykułów oraz skutecznym copywritingiem. W moim dorobku posiadam setki artykułów napisanych na każdą okazję i o różnej tematyce. Pisanie jest moja pasją, zaangażowaniem, możliwością twórczego rozwoju swojej kreatywności, a przede wszystkim radością, satysfakcją i wielką przyjemnością. Wkładam w to całe swoje serce i duszę. Twój sukces jest moim sukcesem! W trakcie mojej pracy zawodowej ukończyłam kurs copywritingu- skutecznego pisania ofert. Dzięki czemu w wzbogaciłam mój warsztat pracy.   

Prowadzę blogi internetowe, redaguję teksty, piszę artykuły na strony WWW, oferty marketingowe, poradniki, opisy oraz  ulotki przedwyborcze. Moje artykuły to teksty profesjonalne, fachowe, specjalistyczne, a także lekkie, okazyjne i pod SEO. Nie boję się żadnego wyzwania i z chęcią podejmuję nowe zadania.

 

  DOBRY TEKST PRZYCIĄGNIE UWAGĘ I WYPROMUJE TWOJĄ PRACĘ

Więcej dowiesz się na mojej stronie:  http://copywriting8.webnode.com//

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz