środa, 13 października 2021

Świece sojowe tworzone z pasją w domowym zaciszu.


 



Hej, jestem Ola.
Przedstawiam Wam moje świece sojowe, które wytwarzam w zaciszu domowym z wielką pasją i dbałością o każdy szczegół. Moja przygoda zaczęła się podczas pandemii.
Chciałam poprawić nastrój sobie, domownikom i innym ludziom zamkniętym w domach.




Zaczęłam więc eksperymentować, szukać odpowiedniego wosku, pojemników, mieszać zapachy, dobierać parametry aby w końcu stworzyć pachnące, naturalne świece, które od roku goszczą już w wielu domach. Wszystkie składniki, których używam do produkcji świec są ekologiczne, kompozycje zapachowe różnorodne, każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.
Świece wykonywane są pod indywidualne zamówienia, również dla firm.
Z przyjemnością pomagam w doborze zapachu.


 

Zapraszam na moją stronę https://mzapachu.pl/ i na Facebooka
https://www.facebook.com/mz.manufakturazapachu .
 

Będzie mi niezmiernie miło gdy moja świeca wypełni Wasze wnętrza swoim zapachem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz