niedziela, 19 września 2021

Agnieszka tworzy z pasją piękną biżuterię.

Odkąd pamiętam, zawsze chciałam tworzyć biżuterię.
Pierwsze kolczyki zrobiłam w wieku 7 lat 😄. Każda rzecz, która wyszła spod moich rąk jest stworzona z pasją, to często pojedyncze sztuki, powstałe pod wpływem chwili, bo zauroczył mnie zwykły kwiat, uśmiechający się do słońca. I chciałam tą chwilę uwiecznić.
Każda moja praca to 100 procent mojego serca, zbieranego latami doświadczenia - dla Ciebie, byś cieszyła się pięknem biżuterii.
Kocham to co robię, i największą satysfakcję sprawia mi fakt, że mam grono zadowolonych klientów.


 

 

Prywatnie jestem mamą niepełnosprawnego dziecka, które kocham nad życie, a biżuteria którą tworzę to poniekąd odskocznia od szarej rzeczywistości. Pewnie więc dlatego jest taka kolorowa.
Zapraszam wszystkich do świata magii i kolorów zatopionych w żywicy.

Agnieszka
https://www.facebook.com/zaczarowanabizuteria.agaart


 





 



4 komentarze:

  1. To co zobaczyłam sprawiło, że się zauroczyłam. Bardzo mi odpowiadają i kolory i kształty. Delikatność, estetyka i szczegółowość wykonania jest na wysokim poziomie. Polecam każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne propozycje. Ciekawa i efektowna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, małe dzieła sztuku

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękno natury w połączeniu z estetyką

    OdpowiedzUsuń