środa, 1 września 2021

Rękodzieło i permakultura.

 

Cześć,  

         

Mam na imię Agata i od kilku lat szydełkuję. Już jako sześciolatka próbowałam zrobić swój pierwszy szalik na drutach. Szybko porzuciłam jednak to zajęcie, by wrócić do niego dopiero pod koniec studiów. Druty zastąpiłam szydełkiem i tak powoli zaczęły powstawać coraz to różniejsze szydełkowe projekty, przynoszące mi dużo radości i satysfakcji. Z czasem udało mi się nawiązać kilka współprac, które dają nadzieję na to, że rękodzieło jeszcze nie zginęło:)

Po więcej zdjęć zapraszam na moje konto na facebook Kreatywna codzienność



Oprócz szydełkowania interesuję się również permakulturą.
Razem z moją rodziną zajmujemy się niewielkim ogródkiem warzywnym. Prowadzimy go zgodnie z zasadami permakultury i stosujemy takie rozwiązania, które jak najmniej ingerują w naturę. Dzięki temu niewielkim nakładem pracy uzyskujemy własne ekologiczne warzywa.










Więcej informacji o naszych permakulturowych poczynaniach znajdziecie na naszym blogu matkanatura.pl, w zakładce moja permakultura.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz