piątek, 17 września 2021

Rękodzieło Karoliny i Jarka.

Witajcie, jestem Karolina 😉

swoją przygodę z rękodziełem zaczęłam dzięki mojemu chłopakowi, który przekonał mnie do rozwoju własnej marki🥰
Zaczęło się standardowo czyli od prezentów dla znajomych na różne okazje 😅
Właściwie kręcimy wspólnie ten temat, Jarek bardzo mnie wspiera, więc powinnam się zastanowić nad zmianą nazwy 😂
Każda nasza praca jest inna, nie ma dwóch takich samych. To jest właśnie najfajniejsze w tej pracy, że zawsze rodzi się coś nowego w głowie 🤔😅 Mamy mnóstwo pomysłów, które czekają na swoją kolej w realizacji. Nie możemy się doczekać aż je wszystkie Wam pokażemy 🥰
Nasze prace głównie są wykonane w drewnie: prezenty okolicznościowe, weselne oraz różne dekoracje 🙃


Zapraszamy na profil na FB

https://www.facebook.com/Karolka-dekoruje-107602901528764



 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz