sobota, 7 marca 2020

Poranna modlitwa Indian z plemienia Nawaho.




O Wszechmocny Stwórco,
Niechaj zostanie teraz przywrócona powszechna harmonia.
Niechaj cała moja istota zostanie przez Ciebie odnowiona w harmonii i pięknie.

Pozwól mi być oświeconym i chronionym siłą Twojej uniwersalnej harmonii.
Tobie powierzam mój smutek, moje kłopoty i wszystko, co mnie niepokoi.
Niechaj odtąd wszystko będzie harmonijne.
Niechaj wszyscy zanurzą się w pięknie.

O Ty, Stwórco Wszechświatów, jesteś moim jedynym towarzyszem.
Jedynie dzięki Twej woli chodzę.
I dzięki Twojej świętej ścieżce podlegam zmianie i odnowie krocząc w pięknie.

Z pięknem rysującym się przede mną, podążam moją ścieżką.
Dzięki pięknu za plecami, podążam moją ścieżką.
Z pięknem nade mną, podążam moją ścieżką
Z całym pięknem, które mnie otacza, podążam moją ścieżką.

Wszystko znów stało się pięknem,
Wszystko znów stało się harmonią,
Wszystko znów stało się zrównoważone,
Wszystko znów stało się doskonałe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz