czwartek, 19 lipca 2018

Recall Healing - Totalna Biologia

Jednym z najczęściej spotykanych konfliktów leżących u podłoża takich powszechnych chorób, jak grypa czy zapalenie oskrzeli jest ogólnoludzki konflikt związany z terytorium. Jest to konflikt mówiący o zagrożeniu w obrębie terytorium z odcieniem znaczeniowym: "nie chcę dłużej oddychać tym samym powietrzem co on/ona", "na moim terytorium, które dzielę z innymi, najważniejsze jest, abym zawsze mógł oddychać, abym miał dostatecznie dużo przestrzeni", "jeśli ktoś naruszy moje terytorium, duszę się". Konfliktami, które bardzo często oddziałują na oskrzela są: 
1. ostre kłótnie, dyskusje i spory ze współpracownikami, rodziną, sąsiadami itp. w sytuacji, gdy musimy z kimś współdziałać,
2. strach "co ludzie powiedzą".
Czysty konflikt zagrożenia na terytorium przejawia się w oskrzelach. 
Nasilenie konfliktu determinuje nasilenie choroby, która się w jego wyniku pojawia. W przypadku słabszej postaci konfliktu możemy zachorować na zapalenie oskrzeli (jeśli w organizmie nie ma wirusa grypy) lub na grypę (przy obecności wirusa). Jeśli konflikt jest poważniejszy zapalenie oskrzeli może mieć ostrzejszy przebieg lub zachorujemy na zapalenie płuc lub astmę. W przypadku wyjątkowo silnego konfliktu, może pojawić się rak oskrzeli.
Aby wyzdrowieć, kluczowe jest zadanie sobie pytania: Co takiego wydarzyło się wcześniej? Z kim się pokłóciłem? W czyim towarzystwie nie chciałem przebywać? Czego się bałem? Czyja opinia była dla mnie istotna? itp.

http://recallhealing.blogspot.com/2013/08/

********************************************************************************
Zapalenie płuc może być rozwiązaniem konfliktu strachu o życie, strachu o powietrze, którym oddycham, więc też konflikt rewirowy. trzeba szukać w tym obrębie, ale zawsze dotyczy to rozwiązania konfliktu związanego z oddychaniem, tlenem, strachem o oddech, o życie lub przestrzeń, w której oddycham.

"Próbuję znaleźć wyjście z sytuacji"
"Brakuje mi powietrza, nie mogę oddychać, ktoś ogranicza moją przestrzeń, mój rewir."
Przytłoczenie, oczekiwania innych, brak przestrzeni. Walka o tlen, o życie, przestrzeń. Kto odbiera mi przestrzeń/tlen?

Dlaczego brak tlenu i brak oddechu ratuje życie? np. Kiedy byłem dzieckiem, wybuchł pożar i prawie się udusiłem, uratowało mnie to, że przestałem oddychać. Musiałem wstrzymać oddech i szukać wyjścia z domu.

*********************************************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz