piątek, 4 czerwca 2021

Mantra Wdzięczności ❤

Mantra Wdzięczności ❤

✨DZIĘKUJĘ✨ za życie, które mnie inspiruje, odnawia i daje możliwość codziennego rozwoju.
✨DZIĘKUJE✨za miejsce, w którym jestem tu i teraz, bo to miejsce mnie potrzebuje, a ja tego potrzebuję.
✨DZIĘKUJĘ✨ wszystkim organom mojego ciała, które funkcjonują w pełnej harmonii i perfekcji.
✨DZIĘKUJĘ✨za dom, w którym mieszkam, który służy mi jako schronienie i odpoczynek.
✨DZIĘKUJE✨ za możliwości pracy, osiągnięcia, sukcesu i ewolucję, które otwierają się przede mną każdego dnia. ✨DZIĘKUJĘ✨za każdą otrzymaną wpłatę, ponieważ w ten sposób szanuję swoje imię, szanuję swoje zobowiązania i mnożę moje pieniądze.
✨DZIĘKUJĘ✨za wszystko, co kupuję lub nabywam, bo to jest owoc mojej pracy.
✨DZIĘKUJĘ ✨ wszystkim ludziom, którzy staną na mojej drodze.
✨DZIĘKUJĘ✨ ludziom, którzy życzą mi źle .... bo pomogli mi nabrać odwagi do pójścia naprzód, a także dziękuje tym, którzy życzą mi dobrze, bo dzięki nim poczułem się kochany.
✨DZIĘKUJĘ✨ za wszystkie możliwości osiągnięcia finansowego i osobistego sukcesu, które otrzymuję, identyfikuję i akceptuję.
✨DZIĘKUJĘ✨sobie, który znalazłem wdzięczność we wszystkich ludziach, rzeczach i wydarzeniach.
✨DZIĘKUJĘ✨ całemu Wszechświatowi, który spiskuje na korzyść każdej mojej myśli, dlatego z wielką starannością wybieram to, co myślę, mówię lub życzę...
✨DZIĘKUJE✨ Cudownemu Bogu, który istnieje we mnie, jestem częścią jego boskości, dlatego promieniuję światłem, miłością i pokojem gdziekolwiek jestem ❤
✨DZIĘKUJĘ✨

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz