środa, 15 stycznia 2020

Cud Serca - Cudem Miłości

Nazywam się Piotr Bracichowicz.
 

Od wielu lat zajmuję się duchowością, skończyłem również kilka kursów o tej tematyce, ale najważniejsze dla mnie było słuchanie samego siebie, otwarcie się na prawdę własnego serca, zaufanie do siebie, do swojej wewnętrznej mocy.
To zmieniło moje życie i ciągle zmienia.
 


Kiedy przestałem kontrolować rzeczywistość z poziomu umysłu i zaufałem własnemu sercu, otworzyłem się na cuda, które wydarzają się same.


Jeżeli czujesz się zagubiony w życiu, masz problemy z którymi nie możesz się poradzić, to zapraszam na sesję w przestrzeni serca, to niezwykłe spotkanie, które pozwoli Ci otworzyć się na moc własnego serca, na zaufanie do swojej mocy i boskiego przewodnictwa. Odnajdziesz wewnętrzny spokój oraz zaczniesz żyć w zgodzie z samym sobą. Uwolnisz się również od destruktywnych przekonań, wzorców oraz blokad. Sesja jest prowadzona telefonicznie lub online.
Chcesz mnie lepiej poznać? Zapraszam na moją stronę na facebooku, na której piszę teksty oraz na swoją stronę internetową, na której więcej poczytasz o mnie oraz o mojej sesji. Możesz również się ze mną skontaktować telefonicznie, będzie mi bardzo miło Ciebie poznać oraz odpowiedzieć na Twoje pytania. Pozdrawiam ❤.

Facebook:  https://www.facebook.com/cudserca/
Strona internetowa: 

www.cudserca.wordpress.com/

Tel: 504 680 793
Email: bracichowiczp@gmail.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz