czwartek, 15 lutego 2018

Energia Bogini.

Ukochane, mamy dzisiaj ważny dzień, które jest połączony jeszcze z sierpniem ubiegłego roku...to była cała pętla czasowa...zmian i transformacji...dzisiejszy Nów i częściowe zaćmienie Słońca zamyka to wszystko...popycha "iskrę" do naszych działań...Zaćmienia Księżyca to zaglądanie do wewnątrz, a zaćmienia Słońca - to działanie...
Daj swoją intencję na ten dzień i wewnętrzne "żądanie", że chcesz już działać, chcesz już wyjść z ukrycia...Uwalniasz już wszystkie karmiczne więzy i naprawdę świadomie jesteś wolna.
Duszo moja Ukochana, przemawiaj do mnie, prowadź, jestem Mistrzynią i chcę to przejawiać tutaj na Ziemi, połączona w Źródle i Matce Ziemi, odnowiona i odrodzona, w krystalicznym ciele, z nowymi kodami i przebudzonym DNA, tak, dotykam mojego Boskiego pierwowzoru, oryginału i mogę już pokazać siebie, taką, jaką jestem.
Aluna Rose Amorea


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz