wtorek, 20 maja 2014

Porażka .

Porażka nie oznacza, że przegrałem
tylko że jeszcze nie osiągnąłem sukcesu.
Porażka nie oznacza, że nic nie zyskałem,
tylko że się czegoś nauczyłem.
Porażka nie oznacza, że jestem głupcem,
tylko że mam dość wiary aby próbować.
Porażka nie oznacza, że mam się wstydzić,
tylko że ośmieliłem się próbować.
Porażka nie oznacza, że mam rezygnować,
tylko że muszę postępować w inny sposób.
Porażka nie oznacza, że jestem gorszy,
tylko że nie jestem doskonały.

Porażka nie oznacza, że straciłem czas,
tylko że mogę zacząć od nowa.
Porażka nie oznacza, że powinienem się poddać,
tylko że muszę bardziej się starać.
Porażka nie oznacza, że nigdy mi się nie uda,
tylko że muszę mieć więcej cierpliwości.

John. C. Maxwell

2 komentarze:

  1. Niesamowicie madre i trafne slowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo trafne słowa,
    znam to...
    pozdrawiam serdecznie :)
    a tak na marginesie,
    weryfikacja obrazkowa utrudnia komentowanie
    dziękuję .

    OdpowiedzUsuń