wtorek, 6 grudnia 2022

Afirmacyjny alfabet

 

1. AKCEPTUJĘ i kocham siebie w pełni, taką jaką Jestem.
2. BOSKOŚĆ jest moją esencją. Wierzę w Boską Istotę, którą jestem.
3. CISZA jest moim wewnętrznym stanem.
4. Gdziekolwiek idę, przyciągam do siebie DOBRO I MIŁOŚĆ.
5. Jestem najczystszą i najbardziej pozytywną ENERGIĄ.
6. Biorę odpowiedzialność za moje myśli, działania i reakcje. Sama piszę FABUŁĘ mojego życia.
7. Moja GŁOWA I SERCE zawsze działają razem.
8. HARMONIA i równowaga cechuje wszystko, co robię i kim jestem.
9. Ufam i podążam za swoją INTUICJĄ. Prowadzi mnie nieustające zaufanie do mądrości własnej Duchowej Istoty.

10. JESTEM niewyczerpanym źródłem inspiracji.
11. KOCHAM i jestem kochana.
12. LUBIĘ spędzać czas ze sobą, lubię siebie i jestem wdzięczna za moje życie.
13. Wypełnia mnie energia bezwarunkowej MIŁOŚCI, którą promieniuję na innych.
14. Nigdy się nie poddaję i nigdy nie tracę NADZIEI.
15. Jestem OPTYMISTĄ w moich myślach i działaniach.
16. Dzięki PRZEBACZENIU uwalniam wszystkie ograniczenia i więzy z przeszłości.
17. RADOŚĆ i dziecięca beztroska nigdy mnie nie opuszczają.
18. SZANUJĘ wszystko i wszystkich. Jestem szlachetną i oświeconą istotą o wysokiej świadomości.
19.TERAZ jest momentem, w którym żyję i działam.
20. Moje życie cechuje UCZCIWOŚĆ I PRAWDA, oraz współczucie do siebie i innych.
21. WIARA w siebie i zaufanie do życia jest moją tarczą ochronną w każdej sytuacji.
22. ZROZUMIENIE I EMPATIA kształtuje moje związki z innymi.
23. ŻYCIE zawsze mnie wspiera.
☆☆☆
Mój prezent dla Was na 🎅
Pozdrawiam serdecznie kochani i życzę Wam wszystkiego najlepszego ❤
Joanna Sanders

Sens Istnienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz