sobota, 6 listopada 2021

Koloroterapia to niekonwencjonalna metoda oddziaływania i leczenia kolorami.

Hej,

jestem Lena.

Od  2013 go roku mieszkam w Polsce z córka i mężem.
Moi pradziadkowie byli Polakami, tak ze kochanie do języka oraz do kraju mam  w krwi.
Uczyłam się języka, historii kraju samodzielnie, bardzo łatwo nawiązując kontakt z ludźmi dookoła.



Od 1998 roku zajmowałam się :

- design graficzny;

- dekorator wnętrz :

- pseudowitraże (szkice oraz produkcja);

- rękodzieło artystyczne;

- aromaterapia;

Malować lubiłam od dziecka.
Uwielbiam malować farbami olejnymi

Teraz obracam się dookoła i widzę ile ludzi jest w stresie, nerwach itp  - tak sobie myślę, czym mogę pomoc?

 
Mam pomysł na malowanie obrazów terapeutycznych z dopasowanymi kolorami na konkretny stan osoby (np. przy leczeniu bezsenności, pomoc w zwalczaniu stresu oraz objawów przemęczenia, przy zmęczeniu umysłowym, przy chęci przywrócenia harmonii i równowagi i wiele innych).

Często nasz organizm sam podpowiada zmianę kolorystyki.
Warto wtedy posłuchać intuicji i otworzyć się na zmiany.

Również chciałabym żeby takie obrazy były z wysokiej jakości materiałów  i w rozsądnej cenie.
Serdecznie zapraszam po moje prace na FB
https://www.facebook.com/Isida-Spz-oo-1668159030090818/

oraz na moją stronę
https://614335b78e309.site123.me/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz