poniedziałek, 15 lutego 2021

Jadwiga stworzy dla Ciebie upominek na każdą okazję.


Mam na imię Jadwiga.
Pochodzę z małej wsi na południu małopolski.
Jestem mamą czwórki dzieci. Obecnie rozwijam swoją artystyczną pasję, w którą wkładam całe serce.
Zajmuje się tworzeniem rękodzieł ,które jest dla mnie sposobem na spędzenie wolnego czasu, jak i oderwaniem od codzienności. Robię m.in. kwiaty z koralików, prezenty na różne okazje, stroiki bożonarodzeniowe oraz wielkanocne, bombki,pisanki i wiele, wiele innych.
Wszystko wykonane jest z zaangażowaniem i starannością. Wyroby robię również wedle upodobań kupującego, który indywidualnie ustali jak dana rzecz ma wyglądać.

Moje prace można zobaczyć na stronie na Facebooku "Homemade Art - Rękodzieło ".
 https://www.facebook.com/Homemade-Art-R%C4%99kodzie%C5%82o-100551262068503

 Strona pokazuje wszystko co kocham robić. Serdecznie zapraszam do kontaktu. Mam nadzieje, że moje prace przypadną Wam do gustu.

Tel. 18  2685002








 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz