środa, 2 grudnia 2020

Máte nápad jak se realizovat a chcete oslovit větší počet lidí – dejte vědět.

 




SPOLUPRÁCE


Vážení,

jestliže někdo z vás maluje, vyřezává, zpívá, vaří, plete, vyrábí mýdlo, svíčky, píše básně, provádí jakékoli terapie, má svůj blog nebo stránku, píše knihy, nebo co všechno ještě umíte a chcete o tom říct světu - mám návrh.

Mohu každého, kdo bude chtít umístit na svém blogu Naděje pro Tebe.

Mnoho lidí ho zná a dlouho sleduje. Můj blog je čten na celém světě - má již
1 351 858 zhlédnutí, ta
kže, jak vidíte, blížíme se k jednomu a půl milionu. Je to opravdu velký dosah - můžeme oslovit velmi mnoho lidí po celém světě.

Stačí, když řeknete čím se zabýváte, pošlete foto a kontakt a je hotovo.

Jestli to dělám nezištně? Kdysi ano, ale vesmír mi dal kopanec do zadku, stále to dělám nezištně, ale očekávám výměnu energie. Takže mi můžete nabídnout svůj produkt nebo službu výměnou za to, že vás zveřejním na mém blogu. 

Můžete darovat jídlo pro kočky bez domova, o které se již několik let staráme, nebo podpořit útulek v mém městě.

S čím vám ještě mohu pomoci?

1. Můžete použít moje porady nebo kurz

www.dotykzycia.pl

2. Mohu vám pomoci s účetnictvím, lidskými zdroji a s odvody.

3. Naučím vás francouzštinu od nuly.

Kontaktujte mě na +48 530 355 477

mail: info@dotykzycia.pl


Jsem také na FB

https://www.facebook.com/NadziejadlaCiebie/

https://www.facebook.com/groups/1119590591459172/

Pokud jste z ho okolí, pak:

Můj manžel Mariusz může opravit vaše auto.

Moje dcera Wiktoria pro vás upeče dort, chléb, rohlíky nebo vám ručně vyrobí dárek, který někomu můžete dát.


Přeji nám všem
mnoho zdraví, lásky, radosti, světla, dobrých lidí kolem nás. Dobré dnes, zítra, vždy - TEĎ.

Ať se pro nás všechny stane jen to nejlepší.


S pozdravem

Agnieszka

Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w usłudze TwitterUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pint

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz