środa, 16 grudnia 2020

Marta szyje mnóstwo fajnych rzeczy. Ich jakoś jest znakomita .

 Cześć , jestem Marta

Od zawsze lubiłam robić coś. I tak za pomocą maszyny do szycia lub szydełka powstają moje małe i większe prace. Moje trzy córki  - nastolatka i dwie żłobkowo przedszkolne księżniczki są najlepszymi testerami moich wyrobów 😊


 

I tak dla najmłodszych szyję pościel z wypełnieniem, kołderki, maty, maskotki, usypiacze, grzechotki  oraz ozdoby do pokoju dziecięcego.  Nastolatkom proponuję ciekawą torbę , worek lub plecak. Dorośli wśród moich prac znajdą przede wszystkim artykuły do dekoracji wnętrz.  Poduszki, podkładki zarówno dziergane na szydełku jak i uszyte z bawełny, kosze i koszyki ….. W swoich pracach wykorzystuję różne materiały w zależności od przeznaczenia produktu – ale zwracam uwagę na ich jakość. Musi być znakomita. 



Jeżeli moje prace Cię interesują – zapraszam do kontaktu.

 

https://www.facebook.com/MartuchaMadeIt/

https://artillo.pl/sklep/Martucha.html

martuchamadeit@gmail.com




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz