niedziela, 23 lutego 2020

🌻AFIRMACJE ŻYWIOŁÓW🌻


OGIEŃ (Fire)
Z każdym oddechem zyskuję nową energię.
Jestem promieniującą siłą życia.
Czuję się ściśle związany z moim ciałem.
Nieograniczona energia przepływa przez moje ciało.
Energia ożywia wszystkie komórki mojego ciała
Płynę zgodnie z rytmem mojego ciała.
W każdej chwili jestem twórcą mojego życia.
ZIEMIA (Earth)
Pozwalam mojemu oddechowi odnaleźć jego naturalny rytm.
Uwalniam się od wszystkiego, co nie jest dobre dla mnie.
Mój świat wewnętrzny i zewnętrzny znajdują się w równowadze.
Z dnia na dzień rośnie moja odwaga i wytrzymałość.
Jestem silny i żywotny.
Jestem młody i dynamiczny i taki pozostanę
Ufam mądrości mojego ciała.
POWIETRZE (Air)
Oddycham całym sobą.
Moje ciało staje się coraz lżejsze i lżejsze.
Mam dość czasu na wszystko co jest ważne w moim życiu.
Czuję się związany z niebem i ziemią.
Moja wiedza i działanie znajdują się w równowadze.
Doznaję mojej witalności i cieszę się nią.
W oddechu łączę ciało, ducha i umysł
WODA (Water)
Jestem rozluźniony, oddycham wolno i głęboko.
Jestem lekkością, światłem, miłością, uśmiechem.
Żyję ze świadomością mojego wnętrza.
Otwieram się na piękno życia.
Moją świadomość wyrażam poprzez moje ciało
Moje ciało i moje myślenie są elastyczne.
Jestem świadomy każdego mojego ruchu.

♡ Afirmacje żywiołów opracowano na podstawie ksiązki:
Petera Keldera "Źródło wiecznej młodości"
Czaromarownia Duszy - " Danea "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz