poniedziałek, 13 lipca 2015

Czy pamiętasz, jaka była dziś twoja pierwsza myśl po przebudzeniu?

Mało komu się to udaje, ale nie musi tak być w twoim przypadku. W moim również, choć na razie jestem przed tym tygodniowym wyzwaniem. Tak. Proponuję tygodniowe wyzwanie, by świadomie zacząć każdy nowy dzień.
By było łatwiej, dzień wcześniej przed spaniem, warto taką myśl sformułować. Jak afirmację, którą można powtarzać przed snem. Może pomóc zasnąć, pozytywnie na stroić na nowy dzień i wpłynąć na jakość snu w nocy.
przeżyć udany dzień
Myśl może być związana z tym, co planujesz w ciągu dnia. Pozytywnie nastawiać, przez co wzrośnie siła wewnętrzna i wiara we własne możliwości. Przykład? Proszę bardzo:
Wszystko sprawy przybieraną dla mnie najdoskonalszy obrót.
Cokolwiek by się działo, bez względu na okoliczności, dam sobie radę.

Może zapytasz: jaki to ma sens? Jak mi to może pomóc w ciągu dnia?
Odpowiedz sobie sam, po tym, jak zastanowisz się nad inną kwestią: czy lepiej ci się myśli, działa, podejmuje decyzje, rozmawia, pracuje, gdy jesteś pozytywnie nastawiony, napełniony wiarą w sukces i korzystny przebieg zdarzeń, sprzyjające okoliczności i szczęście w życiu, czy może czymś przeciwnym: zmartwieniami, niewiarą w swoje możliwości, przekonaniem o pechu i niekorzystnym obrocie spraw plus scenariuszem pełnym negatywnych zwrotów akcji?
Wybór należy do ciebie. Ja już wybrałem i z takim nastawieniem zamierzam udać się dziś na nocny spoczynek. A jutro, od samego rana, wypełniać swój umysł samymi najlepszymi myślami, w tym jedną, która dziś kręcić się będzie w mojej głowie, jak mantra. Pozytywna mantra.

http://takchcezyc.pl/zmiana-myslenia/twoje-ulubione-afirmacje/pierwsza-mysl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz