czwartek, 25 października 2012

Podświadomość a Twoja pomyślność.

Jeszcze dziś naucz się wybierać szczęście.
Jak tylko otworzysz oczy powiedz sobie :
„Wola Boża układa dziś i zawsze moje życie. Wszystko dzisiaj obróci się na moją
korzyść.Dzisiaj zaczyna się nowy i piękny dzień-szczęśliwszy niż jakikolwiek przedtem.
Kieruje mną boska mądrość , a Bóg błogosławi wszystkiemu, co dzisiaj zrobię.
Otacza mnie i chroni Boża miłość, idę ku światłu. Jestem duchowym i psychicznym
magnesem, który przyciąga szczęście i dobro. Wszystkie moje dzisiejsze
przedsięwzięcia przyniosą mi niebywały sukces. Przez cały dzień będę
bez reszty szczęśliwy.”
Pewien gospodarz co dzień rano pogwizdywał, podśpiewywał, był radosny.
Zapytany o powód tej radości odrzekł :„Przywykłem być szczęśliwy.
Codziennie , gdy się budzę i zasypiam ,błogosławię rodzinę, pola, bydlątka
i dziękuję Bogu za obfite zbiory”. Ten prosty człowiek
odkrył, że szczęście jest po prostu nawykiem i skutkiem pozytywnego myślenia.
Kto szuka szczęścia-powinien go pragnąć całym sercem.
Dlatego unikaj negatywnych myśli , zniechęcenia i nieżyczliwych nastrojów.
Pamiętaj, że nie może Cię spotkać nic, co nie wzięło początku w Twoim umyśle.
Ucz się na błędach i idź dalej. Nie trwoń czasu na jałowe narzekania.
Tkwi w Tobie nieskończona moc. Kiedy nauczysz się ufać wewnętrznym siłom,
w Twoim życiu nastanie pomyślność i zrealizują się Twoje marzenia.

Powtarzaj po przebudzeniu :
„Dziś wybieram szczęście. Dziś wybieram sukces.
Dziś wybieram słuszne postępowanie.
Dzisiaj wybieram miłość i dobrą wolę wobec wszystkich ludzi.

Dziś wybieram spokój”.

2 komentarze: