poniedziałek, 8 marca 2021

Karina z wielką pasją i poświeceniem buduje rynek olejków eterycznych czystej klasy w Polsce i za granicą.

Witam serdecznie.
Mam na imię Karina. Zapraszam Was do mojego aromatycznego świata. Z wielką pasją i poświeceniem buduje rynek olejków eterycznych czystej klasy w Polsce i za granicą. Poprzez markę Eteryczny Edukator propaguję I szerze wiedzę na temat terapeutycznej aromaterapii. Jednocześnie rozwijam Projekt Mama Niezależna pierwszy mój projekt w networku. Prowadzę bezpłatne szkolenia obecnie online na których dzielę się swoją wiedzą, doświadczeniem dotyczących olejków eterycznych czystej klasy. Olejki eteryczne są w moim życiu niemal w każdej dziedzinie. Przede wszystkim pomagają mi zachować zdrowie zarówno fizyczne jak i psychiczne, tworzę z nich własne kosmetyki, perfumy, gotuje i sprzątam z olejkami , tworzę również świece sojowe z tymi właśnie zdrowymi naturalnymi i czystymi olejkami. Serdecznie zapraszam Cię do świata olejków będzie mi miło jeśli wybierzesz mnie na swojego przewodnika po świecie olejków eterycznych klasy terapeutycznej.


Zapraszam Cię na mojego FunPage
https://www.facebook.com/eterycznyedukator/ 

Tam znajdziesz najbliższe daty szkoleń i warsztatów można też umówić się ze mną indywidualnie.
 
https://karinapospiech.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz