piątek, 16 listopada 2012

Paulo Coehlo - Dziękuję .

Dziękuję wszystkim tym, którzy wyśmiewali moje marzenia-
-dodali oni skrzydeł do mojej fantazji.
Dziękuję wszystkim tym, którzy chcieli wepchnąć mnie w swój schemat-
-nauczyli mnie oni jaką wartość ma wolność.
Dziękuję wszystkim tym, którzy mnie okłamali-
-pokazali mi siłę prawdy.
Dziękuję wszystkim tym, którzy we mnie nie wierzyli-
-rozbudzili we mnie odwagę, by przenosić góry.
Dziękuję wszystkim tym, którzy spisali mnie na straty-
-obudzili oni moją odwagę.
Dziękuję wszystkim tym, którzy mnie opuścili-
-zostawili oni miejsce na nadejście nowego.
Dziękuję wszystkim tym, którzy mnie zdradzili i wykorzystali-
-sprawili, że zacząłem wzrastać.
Dziękuję wszystkim tym, którzy mnie zranili -
-nauczyli mnie jak rozwijać się mimo bólu.
Dziękuję wszystkim tym, którzy zakłócili mój spokój-
-wyzwolili oni we mnie siłę do tworzenia go.
Przede wszystkim jednak dziękuję tym, którzy
mnie kochają takim jakim jestem -oni mi dają siłę, by żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz