niedziela, 19 maja 2013

Zielony zakątek Stefanii Kożawskiej

Mój ziołowy świat

Mój ziołowy świat tętni życiem, jest barwny i wesoły. Jakże przyjemnie jest ze mną spacerować polnymi dróżkami, słuchać śpiewu ptaków, szumu zbóż, poznawać cudne maki polne, chabry, które mają kolor nieba, niewinne rumianki, wesolutkie przetaczniki, słoneczną macierzankę, dumnego panicza Ziemi Polskiej żywokost czy ciekawą świata cykorię wędrowniczkę. Ktoś powiedział: "pani śpiewa, nie mówi" - tak, jest to mój śpiew o ziołach, istotach podobnych nam, ale piękniejszych, wrażliwszych, lepszych. Mój sposób mówienia, ogromna pasja czynią, że ziołowe opowieści podnoszą na duchu, dodają siły i odwagi do życia.
Nowoczesnemu człowiekowi zioła zazwyczaj kojarzą się z gorzkimi nalewkami i niesmacznymi herbatkami ziołowymi. U mnie wszystko się zmieniło, doskonale poznałam świat ziół i wiem, że nie jest to ani skostniały, ani stary, ani smutny świat. Zioła żyją, są radosne i pełne energii, mają barwne sukieneczki i elegancko skrojone surduciki, a cudna ich woń zachwyca nawet najbardziej nowoczesnego człowieka.

http://www.stefaniakorzawska.pl/

oraz na kanał YT.
Masa ciekawych, fascynujących informacji o Darach Naszej Kochanej Matki Ziemi.
http://www.youtube.com/playlist?list=PLB2801CD3AA2478A2&feature=view_all

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz