niedziela, 10 stycznia 2021

Metodą scrapbookingu stworzę dla Ciebie niepowatrzalną kartkę na każdą okazję.


 Hej, jestem Kasia .


Scrapbookingiem zajęłam się całkiem przypadkiem. Chciałam zrobić coś oryginalnego dla moich uczniów z okazji przyjęcia I Komunii Świętej i  tak powstały pierwsze Explodingboxy, a praca z papierem zagościła w moim życiu dając mi wiele przyjemności i kilka chwil wytchnienia.




Swoją pasją postanowiłam dzielić się z innymi i  tak powstała jednoosobowa pracownia rękodzieła. Posklejane to miejsce, w którym znajdziesz oryginalną papeterię na każdą okazję.
Z przyjemnością wykonam dla Ciebie niepowtarzalną kartkę czy zaproszenie na Chrzest, z okazji przyjęcia Pierwszej Komunii Św., Ślubu czy innej uroczystości aby nadać jej wyjątkowy charakter.
 

Wszystkie prace są wykonane specjalnie dla Ciebie i niepowtarzalne.
Jeśli podoba Ci się moja twórczość zapraszam do odwiedzania strony na FB
https://www.facebook.com/Posklejane-108402800777410

Będzie mi bardzo miło 🙂










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz