sobota, 2 stycznia 2021

Moje obrazy charakteryzuje intensywność barw, niepowtarzalność oraz drobiazgowość.

Inside of Angel
Od zawsze tworzyłam. Preferuje malowanie farbami akrylowymi. Tworzę abstrakcje. Malowanie dla mnie to proces oczyszczający. To jak rozmowa z przyjacielem. Przestrzeń w której odkrywam samą siebie. Materializuje na płótno swoje wewnętrzne emocje, duchowe przekazy od źródła. Proces malowania jest dla mnie formą kontaktu z czymś wzniosłym. Jest informacją przekazaną z pola serca, z intencją miłości dla Wszystkich Istot. Moje obrazy charakteryzuje intensywność barw, niepowtarzalność oraz drobiazgowość. W abstrakcji jest wolność, nie ma miejsca na schematy i kontrolę, powstają dzięki energii z głębi, która obiera pewien kształt i barwę.

Uwielbiam stan w którym totalnie odpływam duchowo czując się przy tym wolna i nieskrępowana.
Inspiracją dla moich prac jest życie, ludzie, natura. Natura zainspirowała mnie do tworzenia między innymi luster. W naturze wszystko się odradza i rośnie, nawet jeśli coś jest niby nie potrzebne to przyroda to wykorzysta, przetransformuje bądź zaadoptuje. Daje nam cenne lekcje, z których można czerpać wiele mądrości. W stare ramy okienne "tchnęłam” nowe życie. Przecudowne ramy okienne zostały przeze mnie odnowione i wykorzystane jako inny ekologiczny, magiczny przedmiot.

Moje lustra mają duszę. To siła i moc zaklęta w moich lustrach.Myślę że nadaje im inny wymiar. Moim hasłem bliskim mojemu sercu jest moja sentencja: że: na początku jest marzenie.... żeby mieć dom, a później żeby ten dom miał duszę....” Lustra te pasują do eleganckich wnętrz jak i małych przytulnych mieszkanek w celu optycznego powiększenia pomieszczeń. Są niepowtarzalne, oryginalne.
Moje obrazy i lustra są dla wszystkich ludzi. Dla tych którzy chcą się otworzyć na inność, duchowość. Dla poszukujących wrażeń zmysłowych, lubiących kolor i energię. Ponieważ Jesteśmy ze sobą połączeni myślę że każdy może w nich odnaleźć i poczuć cząstkę siebie. Może moje lustra, obrazy zainspirują kogoś do zmian, do poszukiwania prawdy o sobie, świecie. Może wzruszą lub pobudzą do refleksji :)



Jeśli jesteś zainteresowany jakimś przedmiotem proszę napisz do mnie:
 insideofangel@gmail.com.

Niektóre obrazy można podejrzeć na fb 

 https://www.facebook.com/Inside-of-Angel-123448602900111/

lub w sklepie internetowym
https://www.haloart.pl/?p=projektanci&search=Izabela+Gulgowska

Cena ustalana indywidualnie po bezpośrednim kontakcie mailowym ze mną.



 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz