sobota, 23 stycznia 2021

Własnoręcznie wykonywane świece w sweterkach 🙂 ,,Take your candle and light the world"

 


Hej, jestem Gosia i chciałam Wam przedstawić tworzone przeze mnie świece sojowe 🙂 

Wszystko w moich świecach wykonywane jest własnoręcznie (no może oprócz pojemniczka 😉 ). Tworzę swoje własne kompozycje zapachowe, a tych u mnie pod dostatkiem. Wraz z mamą oraz siostrą ,,ubieramy" wykonane przeze mnie świeczuszki w cudne sweterki stworzone na szydełku. Dzięki nim dodajemy słoiczkom uroku oraz nietuzinkowego wyglądu, który pasuje do wystroju wnętrz.
Oprócz tego, mogę wykonać dla Was także małe tabliczki drewniane, na których będzie spersonalizowany przez Was napis czy obrazek, który idealnie sprawdzi się na prezent.

 Zapraszam Was na moją stronę na Facebooku oraz na Instagramie 🙂


https://www.facebook.com/AromaSfera-102814788362820/










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz