niedziela, 24 stycznia 2021

Zamojskie rękodzieło tworzone przez pasjonatkę.Jeśli szukasz oryginalnego prezentu dla wyjątkowej osoby to miejsce jest dla Ciebie!

 


Zamojskie rękodzieło - djakdecoupage.
Witam Was serdecznie 🙂
Mam na imię Kasia i tworzę w Zamościu. djakdecoupage powstało rok temu, chociaż wytwarzam już od trzech lat, jednak bardzo długo nie mogłam przełamać się, aby pokazać swoje prace na zewnątrz. Bardzo obawiałam się, że zostaną źle przyjęte, a że tworzę z czystej pasji płynącej prosto z serca, negatywny wydźwięk mógłby spowodować że zamknęłabym się w sobie i przestała tworzyć.... chociaż muszę się Wam przyznać, że dla mnie moja pasja jest jak powietrze... Nie potrafiłabym już bez niej żyć... wszystko co wytwarzam, powstaje przy użyciu mojej jednej pary rąk (tu muszę sprostować - do pomocy mam jeszcze zbuntowaną trzylatkę,

dwumiesięcznego niemowlaka i najcudowniejszą na świecie teściową, której zawdzięczam fakt, że stwarza mi warunki do rozwoju mojej pasji... czytaj ogarnia cały świat gdy ja siadam i maluje). Pomysły wpadają do głowy same, wystarczy, że klienci tylko powiedzą jakiego prezentu potrzebują... bo tak naprawdę, takie jest przeznaczenie mojej twórczości... wytwarzanie niepowtarzalnych prezentów, które mają być ofiarowane z potrzeby serca a nie dlatego, bo tak trzeba... wierzę, że wraz z moimi szkatułkami ludzie dostają odrobinę szczęścia, które tak ciężko odnaleźć w dzisiejszych czasach... często wyobrażam sobie, że gdyby tak ktoś mi dał właśnie taki prezent, zrobiony z myślą specjalnie o mnie, wysycony do granic możliwości pasją twórcy i jego miłością do tego co robi, to chyba bym oszalała ze szczęścia... bo wiecie, perfumy są ok i zawsze się przydadzą, ale rękodzieło to jest zupełnie inna bajka... Tak więc jeśli byście szukali czegoś totalnie niepowtarzalnego i niesamowicie spersonalizowanego - to zapraszam do mnie na Facebooka - "djakdecoupage". I jednocześnie chciałam jeszcze podziękować Agnieszce za to, że mi stworzyła możliwości do pokazania się Państwu "

Zapraszam na moją stronę na FB
https://www.facebook.com/djakdecoupage/








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz