środa, 8 września 2021

Pasjonuje mnie odkrywanie w jaki sposób nasze ciało, umysł i emocje nieustannie na siebie oddziaływują.


Cześć, mam na imię Marta .
Z zawodu jestem technikiem masażystą. Z zamiłowania jestem również nauczycielem jogi (Vinyasa Flow, Yoga Alliance RYT-200) oraz instruktorem Pilates Core Stability. Do zdrowia podchodzę w holistyczny i uważny sposób, a człowieka postrzegam jako całość. Pasjonuje mnie odkrywanie w jaki sposób nasze ciało, umysł i emocje nieustannie na siebie oddziaływują. W swojej pracy promuję automasaż, gimnastykę leczniczą oraz techniki terapeutyczne pomagające zachować wewnętrzną równowagę (m.in. trening uważności „mindfulness”, ćwiczenia wibracyjne TRE, metoda uwalniania emocji EFT). Posiadam szkolenia z zakresu terapii punktów spustowych, funkcjonalnej terapii trzewi oraz masażu „Dotyk Motyla” (dr Evy Reich) dla dzieci i dorosłych. Zapraszam na masaż, zajęcia jogi i mindfulness 

Będzie mi bardzo miło towarzyszyć Ci w odkrywaniu uzdrawiającego kontaktu z własnym ciałem.
Tel. 731 630 266,
martitanowa@yahoo.com



 

Wykonuję delikatny, krótki i prosty Masaż Dotyk Motyla 🦋 , który już już od ponad 70 lat pomaga dzieciom i dorosłym, zdrowym i chorym w nawiązaniu kontaktu z własnym ciałem i uwolnieniu blokad, napięć i trudnych doświadczeń w nim zapisanych.

https://youtu.be/7fsV1sY7JIc


                                                  Fot. Karol Kolba

Masaż mięśniowo-powięziowy – jeden z najnowocześniejszych koncepcji terapii, ma na celu rozluźnić i uelastycznić powięź. Jest to tkanka, która jak „siatka”oplata nasze mięśnie, więzadła oraz organy wewnętrzne. Biegnie w nieprzerwany sposób od czubka głowy aż do stóp, przenosząc napięcia z jednej części ciała na inne okolice. Efektem masażu mięśniowo-powięziwego jest zwiększenie ruchomości, złagodzenie bólu, jak również lepsza kondycja naszych mięśni.



Masaż bambusami dla regeneracji i odprężenia!

Masaż kijami bambusowymi jest masażem pobudzającym tkanki głębokie, wywodzącym się ze starożytnych Chin. Kije pokryte są krzemionką, która ma bardzo duże znaczenie dla prawidłowego zdrowia naszej skóry, wiązadeł, ścięgien i kości. Jest idealny dla osób chcących:

· zapewnić organizmowi naturalny efekt przeciwbólowy (przyspiesza uwalnianie endorfin)

· uwolnić napięcie mięśni (szczególnie polecany dla biegaczy i rowerzystów)

· zwiększyć wydajności i wytrzymałości sportową

· ukoić i złagodzić dyskomfort „ociężałych” nóg

· zwiększyć elastyczność i jędrność sylwetki (pobudza krążenie krwii i limfy)

· dostarczyć organizmowi uczucia głębokiego relaksu i dobrego samopoczucia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz