wtorek, 7 września 2021

Świat rękodzieła Marty

Hej, jestem Marta.

Zapraszam do mojego małego świata rękodzieła, który powstał spontanicznie, z potrzeby chwili. Pewnego dnia, po kilkugodzinnym, bezowocnym rajdzie po galeriach handlowych w poszukiwaniu prezentu dla bliskiej mi Osoby, powiedziałam sobie: Wszystko „made in China”. A ja potrzebuję czegoś wyjątkowego, czegoś od serca, czegoś „made by me”… I tak się zaczęło…
 

Początkowo były to upominki dla najbliższych i fanty na aukcje charytatywne. Z czasem zaczęłam wykonywać spersonalizowane prezenty na zamówienie – i tak powstała pracownia „handmade by mrówka”.




Zajmuję się głównie decoupage, makramą, scrapbookingiem, wykonuję między innymi szkatułki, herbaciarki, personalizowane kalendarze rodzinne, makramowe drzewa życia, wszystko z duszą i sercem…

Zapraszam na moją stronę na FB

https://www.facebook.com/handmade-by-mr%C3%B3wka-102569265352333





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz