piątek, 17 września 2021

Pirografia moją pasją.

Hej mam na imię Adrian. Chciałbym zaprosić Was do wspólnej podróży, która nosi nazwę pirografia.


Zapewne wielu z Was pierwszy raz spotyka się z takim pojęciem, już tłumaczę co to takiego. Pirografia to sztuka malowania obrazów ogniem, w której wykorzystuje się rozgrzany grot do wypalania w drewnie.
 





Moją przygodę z pirografem zacząłem kilka lat temu z racji że kocham drewno i kocham rysować to połączenie wydaje się dla mnie idealne.

 

Szukasz oryginalnego prezentu dla Pary młodej, na roczek, chrzciny czy imieniny, chyba lepiej nie mogłeś trafić. Wykonuje portrety na zamówienie jak i również inne ozdobne akcesoria typu szkatułki na biżuterię, pudełka na herbatę czy breloczki. Do swoich prac używam najwyższej jakości materiałów. To Ty wybierasz jaki to ma być gatunek drewna, rozmiar itd.
Masz dość plastiku odezwij się.

Zapraszam na moją str na Fb

https://www.facebook.com/Jaram-To-Pirografia-Adrian-Kmita-110801761302585/


Tel.
669 739 947












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz