sobota, 24 lipca 2021

Promowanie siebie, bycie autentycznym i dbanie o innych i naturę w autentyczny sposób ❤️ z sercem i otwartością ❤️


Gdy zadbasz najpierw o siebie dobrze wtedy zadbasz o innych tak jak nigdy dotąd nie byłbyś w stanie
️ do tego dążę aby to przekazać ️ 

gdy pokochasz siebie jak nigdy dotąd to będziesz obdarzał innych miłością i dzielił radosciami

  Coś o mnie,

nazywam się

Maria Leadegarda Sobiech
Jestem z wykształcenia fizjolożką żywienia człowieka, fitoterapeutką, aromoterapeutką, ogrodoterapeutą, podróżniczką z zamiłowania,artystyczną duszą,  joginką śmiechu, ceniącą sobie rozwój osobisty,oddaną w pełni naturze, ekologiczną osobą i na maksa czerpiącą naukę, wiedzę z natury. 

Nagrywam medytacje szaleństwo innym , liftingujace ich mentalnie

 I duchowo.

Jestem też czującą istotą z wielkim sercem i empatią dla ludzi, prowadzę ustawienia helingerowskie, aby pomóc nam lepiej ogarniać ten świat i siebie

 Jako dietetyk 


układam diety, świadczę poradnictwo żywieniowe, prowadzę w alergiach pokarmowych pacjentów a także na drodze wegetariańskiej i ,świadczę i propaguje dietoterapię w chorobach i w profilaktyce

  
Jestem tu w tej przestrzeni dla Ciebie

Prowadzę ustawienia online, rozmowy dla duszy i serca  online

Potrzebujesz rozmowy, szukasz siebie pisz, dzwoń - jestem

Pomagam w drodze do siebie ️ towarzyszę w tej jakże pięknej drodze, to zaszczyt dla mnie

Przytulam 

 

Ma Lea

 
Akcja obecna 
 


Kochani moi,

 

Każdy kto udostępni ten post na swojej tablicy polecając mnie weźmie udział w losowaniu 

 

Sesja dietorerapii ciała i umysłu 

 Sesja ustawień helingerowskich 

 Sesja fitoterapii 

 Sesja Kambo - naturalna szczepionka przeciw covid 

 Sesja masażu aromaterapeutycznego 

 Bardzo zachęcam,  takie letnie szaleństwo z mojej strony , dary dla Was w podziękowaniu za udostępnianie <3 

 

Co masz zrobić 

 

1. Udostępnij cały post aby inni też mogli wziąść udział <3 

 2. Wstaw na tablicy dodając od siebie słowa

     Np. Polecam  lub gdy szukasz światła zapukaj do tych drzwi <3   

 3. Oznacz mnie w poście, a ja dodam Ciebie do puli osób biorących udział w losowaniu nagrody spotkania ze mną <3 . 

 

Otulam miłością 

 Ma Ma Lea Maria Leadegarda 

 Kontakt Ma Lea:
email: energetycznylifting@gmail.com
Strona na Facebooku: Ustawienia helingerowskie https://www.facebook.com/Ustawieniahe.
 

 Grupy na Facebooku:
Energetyczny lifting w drodze do siebie  https://www.facebook.com/groups/13037...
Anioły są wśród Nas https://www.facebook.com/groups/3064930157070139


 Jestem tu w tej przestrzeni dla Ciebie

Prowadzę ustawienia online, rozmowy dla duszy i serca  online

Potrzebujesz rozmowy, szukasz siebie pisz, dzwoń - jestem

Pomagam w drodze do siebie ️ towarzyszę w tej jakże pięknej drodze, to zaszczyt dla mnie

Przytulam 

 

Ma Lea

 

Zajrzyj po więcej na #EnergetycznyLiftingwDrodzedosiebie

 https://m.facebook.com/groups/1303735772978418

 Albo na stronę 

Ustawienia helingerowskie online Ma Lea

https://m.facebook.com/UstawieniahelingerowskieMaLea/

 

Kanał na You Tube

Energetyczny Lifting 

https://m.youtube.com/channel/UCmHcBwpWwpxzwGrvkoDGvlw




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz