niedziela, 1 sierpnia 2021

Rysuję, bo lubię.


Witajcie,
nazywam się Izabela Lewandowska i po prostu bardzo lubię rysować, choć rysuję na swój sposób. I może jestem trochę szalona, że odważam się pokazywać swoje prace, ale w głowie mam pełno pomysłów , skojarzeń wizji i kolorów, że chce je wydobywać na światło dzienne i dzielić się nimi. Podobno, jak komuś coś tłumaczę, to często rysuje w przestrzeni lub po blacie stołu palcem - nikt nie ma pojęcia, co robie, ale ja dokładnie wiem co gdzie jest i gdzie co umieściłam 🙂 .



Dość często popełniam rysunki na zamówienie i przyznam się, że są dla mnie wyzwaniem. Potrzebuje do tego się wyciszyć, niemal przestać myśleć, a wtedy przychodzi pomysł, który i tak w trakcie rysowania się rozwija i przekształca -ale ja jestem wtedy głęboko zanurzona w procesie i wkładam w rysunek całe serce i dobre życzenia, a i tak mam wrażenie, że jestem tylko narzędziem , kanałem dla wszechogarniającej dobrej przestrzeni, która przejawia się tutaj na najróżniejsze sposoby .



Rysuję na papierze zwykle format A3 czasem a4 jak i również a5

 


zapraszam na mojego fp https://www.facebook.com/SmallBirdIzabel



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz