wtorek, 28 grudnia 2021

Jak zwracać się do Wszechświata .

Za każdym razem, gdy prosisz o cokolwiek, i nieważne z jaką energią to robisz, w pewnym sensie sugerujesz, że „ nie masz” tego, o co prosisz, i nie mając świadomości wysyłasz do Wszechświata pojęcie „niedoboru” i „braku” (przez nieświadome automatyzmy).

Na to miast kiedy dziękujesz, „wierzysz”, jesteś Wdzięczna/y, bo przyjmujesz za pewnik, że „to już się stało”, a Wszechświat odpowiada na te wibracje …
prawo przyciągania + prawo przyczyny i skutku + prawo rezonansu ... itd ...!
Przyjmij to za pewnik i nie pozwól, aby twój umysł przeszkadzał ci, mówiąc ci, że nie zasługujesz !

Zaufaj są inne Ręce, większe niż Twoja, które zawsze reagują na uczucie Wdzięczności !

Pamiętaj więc, że rzeczy nigdy nie są takie, jakimi się wydają: za rzeczywistością kryje się wspaniały obraz i za każdym razem, gdy dziękujesz sobie z głębi Serca {intencja = niewidzialne} materializujesz tę rzecz, za którą jesteś naprawdę wdzięczna/y.

Kiedy wizualizujesz swoją prośbę jako już zmaterializowaną i jesteś wdzięczna/y, wypełniona/y emocją {niewidzialną : intencją} wypisujesz na papierze,wypowiadasz na głos Wszechświat postrzega to i aktualizuje swój program do „Nowej Wersji".

👉🏻przykład:
Nie proś : „Daj mi spokój, do którego dążę”, a powiedz: „DZIĘKUJĘ za spokój który mnie wypełnia każdego dnia ”.
Nie mów: „Daj mi pracę” powiedz: „DZIĘKUJĘ za wspaniałą prace która daje mi radość i daje radość innym ludziom, i która daje mi pełny przepływ bogactwa”
Nie błagaj życia, aby dało ci partnera, powiedz: „DZIĘKUJĘ za tę Duszę, która napełnia mnie Radością”.
Nie błagaj, by stare poczucie winy zniknęło, powiedz
„DZIĘKUJĘ, bo moje emocje harmonizują się każdego dnia”.
DZIĘKUJĘ za tę Obfitość, która otrzymuje i wypełnia mnie każdego dnia !
DZIĘKUJEMY i ciesze się wspaniałym zdrowiem!
DZIĘKUJĘ za otwarcie moich oczu na wzniosły obraz!
DZIĘKUJĘ za otwarcie mojego serca Wdzięcznością Miłości!

Poczuj że to już się dzieje! Poczuj to duszą i wibracją życia!
Poczuj ten wiatr zmian, który ogarnia Cię i potrząsa!
Poczuj intensywną emocję zakończonej Modlitwy/Programu, gdyż WSZYSTKO przychodzi do tych, którzy są „Wdzięczni”.
Poczuj, że WSZYSTKO przychodzi do Ciebie w czasie i formie, jaka jest najlepsza dla rozwoju twojej duszy ...💖


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz