środa, 8 grudnia 2021

Majeczkowo powstało z miłości do zwierząt i pasji tworzenia.

Cześć, mam na imię Sylwia.
Od dziecka moją pasją, którą rozwijała we mnie ukochana babcia, było rękodzieło. Babcia uczyła mnie szycia, haftowania, szydełkowania i malowania. Nie wiedziałam jak, ale czułam, że kiedyś to wszystko zaowocuje. Jestem żoną, mamą nastolatki i opiekunką 12 zwierząt (na razie 12 😅). Większość z nich to znajdki lub adopciaki.
I właśnie jedna taka znajdka, kotka Maja, przewróciła wszystko do góry nogami. Znaleziona na kopalni, wykarmiona strzykawką była oczkiem w głowie wszystkich, bez wyjątku. Jednak po dziewięciu miesiącach, bez ostrzeżenia, zaatakował FIP. Wiele osób i fundacji ogromnie nas wspierało. Niestety Maja odeszła. Wtedy zrodził się pomysł założenia Majeczkowa.
 

Od tamtej pory powstają przytulanki. Ręcznie haftowane i wykańczane, wykonane z taką starannością by móc zasłużyć na miano wielopokoleniowych. Każda jest inna i niepowtarzalna. Niech majeczkowe przytulanki niosą taką radość dzieciom, jaką Maja dawała nam. Ale to nie jedyny cel Majeczkowa, drugim jest wsparcie tych, którzy wspierali nas i dlatego każda sprzedana sztuka to pomoc dla fundacji. Zapraszam Cię na moją stronę na fb

Majeczkowo

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz