wtorek, 29 czerwca 2021

15 twierdzeń, które powinnaś/powinieneś zapamiętać i powtarzać jak najczęściej!

 

1. Zasługuję na wszystko, co najlepsze i będę to mieć!

2. Moja przeszłość dała mi cenne lekcje, ale już minęła. Liczy się tu i teraz!

3. Gdy ktoś mówi, że sobie nie poradzę, uśmiecham się w duchu i myślę: „no to patrz!”

4. Mam tyle szans, ile sam/-a sobie dam. Każdą wykorzystuję na 100%!

5. Jestem dumna/-y ze wszystkiego, co do tej pory osiągnęłam/-em.

6. Otaczam się wspaniałymi ludźmi, którzy mi dobrze życzą. Toksyczne relacje kończę bezpowrotnie.

7. Dopóki oddycham, a moje serce bije, wszystko jest możliwe. Najlepsze jest przede mną!

8. Problemy rozwiązuję odważnie i z nastawieniem na pomyślne zakończenie.

9. Mam prawo do własnej przestrzeni, pasji i spełnienia swoich marzeń.

10. Żyję bez oczekiwań. Cieszę się tym co jest, ale też nie boję się sięgać po więcej.

11. To ja decyduję o swoich emocjach. Nikt nie ma na mnie wpływu, dopóki sama na to nie pozwolę.

12. Nie staram się być najlepszą wersją siebie. Jestem sobą i żyję na swoich zasadach.

13. Szanuję innych ludzi, ale także siebie. Zatem nie pozwalam nikomu ranić mnie i wchodzić z butami do mojego życia.

14. Akceptuje siebie w pełni, bez względu na ilość kilogramów, znam swoją wartość. Jestem niepowtarzalna/-y!!!

15. Nie czekam na gwiazdkę z nieba, gdy czegoś chcę, tylko ruszam po to bez wahania! Właśnie już i teraz!

z sieci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz