niedziela, 30 sierpnia 2020

Gdyby mierzyć dobro serca tego człowieka - zabrakłoby skali...



Tą zrzutkę założyła dla mnie Adriana, której z serca bardzo dziękuję .

https://zrzutka.pl/hsh426

Kochani, wielu z Was ją zna, ponieważ wielokrotnie bardzo aktywnie organizowała pomoc dla ludzi oraz naszych braci mniejszych - Agnieszka Kołodziejska-Martoś. Dziś mamy wyjątkową okazję aby odwrócić role i pomóc także bezpośrednio jej w realizacji jej wielkiego marzenia. Agnieszka pragnie zakupić działkę budowlaną i na niej zbudować Ośrodek Transformacji Stresu. To będzie miejsce spotkań, współpracy oraz wielu inicjatyw jak porady indywidualne, konsultacje, kursy, warsztaty, masaże, terapia dźwiękiem czy kolorami. Aktualnie Agnieszka pomaga głównie w trybie on-line. Warunki mieszkaniowe nie pozwalają na zorganizowanie gabinetu czy wydzielenia miejsca spotkań. Wierzę głęboko, ze sukces tej zrzutki tkwi w tym, aby jak najwięcej osób dołożyło choćby symboliczne 5 zł. Zainwestuj w marzenie życia Agnieszki i pomóż jej jeszcze bardziej pomagać! "Mamy taki czas na Ziemi, że wszystko się bardzo zmienia , nic już nie będzie takie jakie było i wielu ludzi nie umie sobie z tym poradzić" - mówi Agnieszka - "chciałabym pomóc takim ludziom przejść przez to razem z innymi, którzy czują i czynią podobnie."


Zapraszam także do odwiedzenia strony, która prowadzi Agnieszka: www.dotykzycia.pl

Jeśli ktoś chce mnie wspomóc w realizacji mojego celu zapraszam do kontaktu.
Tel.530 355 477
Chętnie pomogę w księgowości, kadrach i nauce języka francuskiego od podstaw.

Adzie i Renatce serdecznie dziękuję za wszystko .<3 br="">



1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja wiara i pomoc innym. Dopiero co Ciebie zaczynam poznawać. Dostałam linka od moich przyjaciół i b. mi się spodobało. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń