czwartek, 30 kwietnia 2020

W głębi mnie przebywa Boski Alchemik – prawdziwa Boska Miłość



W głębi mnie przebywa Boski Alchemik – prawdziwa Boska Miłość, wyjawiona w wiecznej młodości.
W mej duchowej świątyni Boski Alchemik buduje nieustannie nowe i piękne komórki – dzieci.
Duch młodości w moim ciele, moja ludzka postać Boskości i wszystko we mnie jest zawsze zdrowe, piękne i młode.
Mam doskonały kształt Boski, teraz jestem tym, czym pragnę być – uwidaczniam codziennie moje Boskie istnienie, które wyrażam życiem.
Jestem dzieckiem Boga, wszystkie moje potrzeby są zaspokajane teraz i zawsze.
Bezgraniczna Miłość, Mądrość i Spokój nich rozleją się ze mnie na całą ludzkość.
Posyłam dobre myśli całemu światu.
Niechaj cały świat i cała ludzkość będą błogosławione.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz