pi膮tek, 18 pa藕dziernika 2019

馃挐WEEKENDOWA AKCJA馃尅 Piszemy list.


Matryca 偶ycia - Ewa
馃挐WEEKENDOWA AKCJA馃尅 Piszemy list pt:
"DOGADAM SI臉 ZE SAMYM SOB膭 BY BY膯 ZDROWYM/ZDROW膭 - ZACZYNAM W TEN "WEEKEND" 馃挐
Kochani tak du偶o robimy codziennie dla innych. My艣l臋, 偶e ten weekend jest w艂a艣nie tym, w trakcie kt贸rego zrobimy co艣 dla siebie. Podaj臋 poni偶ej tre艣膰 listu, kt贸ry nale偶y napisa膰 dla samego siebie. List ma by膰 od艣wi臋tny, pisany przy 艣wietle 艣wiecy, akompaniamencie muzyki klasycznej b膮d藕 ciszy. To wa偶ny list wi臋c uhonoruj t臋 chwil臋. Daj sobie przestrze艅 i czuj w sercu, 偶e robisz co艣 wa偶nego dla kogo艣 bardzo wa偶nego. Jak ju偶 go napiszesz to bardzo wa偶nym jest 偶eby zawis艂 on w widocznym miejscu.Przyk艂adowo m贸j b臋dzie wisia艂 obok mapy marze艅- przy 艂贸偶ku. Codziennie przed snem I po przebudzeniu szybciutko go przeczytam. B臋d臋 go czyta膰 40 dni pod rz膮d. Ta liczba dni jest nieprzypadkowo wybrana - wg kaba艂y to okres zamkni臋tego cyklu przemiany. Wg Piotra Pa艂agina (lekarz, astrolog) to cykl kosmiczny. Je艣li jeden dzie艅 zapomnisz odczyta膰 (cho膰by w my艣lach tj nie na g艂os) to trzeba cykl zacz膮膰 od nowa.
Chcia艂abym zobaczy膰 Wasz膮 pomys艂owo艣膰 i estetyk臋 (Czyli przywita膰 si臋 z Waszym Wenusem- gwiazd膮 pi臋kna) je艣li chcecie do艂膮czy膰 do akcji to wrzu膰cie fotk臋 Waszej wersji listu. Moja b臋dzie zapewne do艣膰 prosta w formie - I to te偶 jest ok. Ze sob膮 trzeba gada膰 po swojemu ☝️
Ciekawi膮 mnie te偶 Wasze rezultaty na opisanie, kt贸rych przyjdzie czas za jaki艣 czas
To zaczynamy:
" Zamierzam by膰 ca艂kowicie szczery/ szczera w mojej intencji usuni臋cia wszelkiego oporu, sabota偶u, blokad, dystansu, buntu, rozpaczy, dewaluacji, obrzydzenia, fizycznego dyskomfortu, md艂o艣ci, b贸l g艂owy i czerni. Zamierzam pozby膰 si臋 swojej niecierpliwo艣ci, gniewu, por贸wna艅 z innymi, samokrytyki, urazy wobec innych, wobec wszystkiego, wobec siebie.
Zamierzam pozwoli膰, by wszystkie rany, l臋k przed truciznami i wadami, brak pewno艣ci siebie, obawy, nie moja energia oraz korzy艣ci z utrzymywania moich schorze艅 - we wszystkich moich kom贸rkach, w ca艂ym organizmie, przestrzeni osobistej i moim pierwotnym 藕r贸dle energii - opu艣ci艂y mnie.
Zamierzam umo偶liwi膰 obecno艣膰 wszystkim moim uczuciom, zamierzam otworzy膰 dost臋p do ca艂ego mojego cia艂a i wszystkich emocji, abym m贸g艂/mog艂a je wyleczy膰 i wyzdrowie膰, dojrze膰 do swojego wieku i w pe艂ni po艂膮czy膰 z moj膮 istot膮 wszystkie cz臋艣ci, kt贸re zosta艂y oddzielone, ukryte lub zawieszone w czasie.
Jednocze艣nie umo偶liwiaj膮c mojemu cia艂u bezpieczne i optymalne usuni臋cie odpad贸w, 艂agodne zagojenie wszystkich ubytk贸w, uleczenie m贸zgu i naczy艅 krwiono艣nych, uwolnienie si臋 od wszelkich zator贸w, ucisk贸w, silnych infekcji, obrz臋k贸w i rozk艂adu tkanek.
Jednocze艣nie zast臋puj膮c to wszystko 艣wiat艂em, otwieraj膮c dost臋p do ca艂o艣ci mojego cia艂a i umys艂u, oddam si臋 ca艂kowicie odliczaniu i nie przerw臋 go, p贸ki moj膮 cyfr膮 leczenia nie b臋dzie ju偶 na zawsze "Zero".
I b臋d臋 mia艂 mia艂a powy偶sz膮 intencj臋 za ka偶dym razem, gdy pomy艣l臋 lub wypowiem swoje has艂o, a moje has艂o brzmi: __________________________ .
Ten proces opisa艂 Steven C. Coleman w oparciu o swoj膮 prac臋 nad koncepcj膮 BSFF. Steven zag艂臋bia艂 tajniki totalnej biologii i Recall healing pod okiem doktora Gilberta Renault w San Francisco. Jego klienci doskonale reagowali na stosowane przez niego techniki. Wielu z nich wyleczy艂o si臋 z powa偶nych schorze艅, wykorzystuj膮c opisany tutaj proces uwalniania.
Powodzenia kochany Czytelniku. Zr贸bmy to razem dla samych siebie. Zawsze mi艂o艣膰 ma sw贸j pocz膮tek w mi艂o艣ci do samego siebie
Ps. Has艂o, kt贸re wymy艣lisz za ka偶dym razem jak zostanie przez Ciebie wypowiedziane zacznie wywiera膰 nacisk na Twoim wewn臋trznym komputerze by uruchomi膰 program zawarty w li艣cie. Ciekawa jestem Waszej pomys艂owo艣ci co do hase艂.
Obraz: John Templeton Lucas "The letter writer".

1 komentarz:

  1. Chce pochwali膰 twoje artyku艂y ,bo sa bardzo pomocne,dla os贸, kt贸re maj膮 problemy natu 偶yciowej .
    Ja czytam je z uwag膮 I wyci膮gam a nich wnioski .
    Na przyk艂ad rozstanie jestem na tym etapie montego 偶ycia .
    Na pocz膮tku by艂am rozgoryczona ,samotna ,aka na ca艂y await, na sobie na niego ale z czasem czytaj膮c twine artyku艂y doros艂am emocjonalnie I dosz艂am do takiego kompromisu sama ze sob膮 偶e jest mi ju偶 l偶ej bo zrozumia艂am jedno 偶e go naprawd臋 kocha艂am I to mi pozwoli艂o uwolni膰 sir od natrentnych my艣li ,(co ja 藕le zrobi艂am ,dlaczego odszed艂 ,co mog艂a bym poprawi膰 czy zas艂abo sie stara艂am).
    W tym momencie jest ju偶 to ma艂o istotne .
    Nadal boli ale ju偶 mniej ....

    OdpowiedzUsu艅