poniedziałek, 13 czerwca 2016

Poruszający list matki do lekarza.

Mama wysłała list do lekarza, który kilka miesięcy wcześniej zasugerował jej usunięcie ciąży. Jej słowa poruszają do głębi.

Courtney była bardzo szczęśliwa, kiedy okazało się, że jest w ciąży z trzecim dzieckiem. Ale kiedy u Emersyn „Emmy” Faith, jeszcze w łonie matki, zdiagnozowano zespół Downa, kobieta przeżyła coś bardzo przykrego. Zamiast wsparcia i otuchy ze strony lekarza, przyszła mama spotkała się z zupełnie inną reakcją. 

Mieszkanka Sanford w stanie Floryda, twierdzi, że jej lekarz nie tylko sugerował przerwanie ciąży, ale wręcz na to naciskał, kiedy kobieta mówiła, że chce urodzić dziecko. Lekarz podkreślał wielokrotnie, że dziecko z zespołem Downa może obniżyć jakość życia całej rodziny. 

Kiedy Courtney była w ciąży, chciała powiedzieć wiele rzeczy w obronie ukochanego dziecka – ale nie mogła zdobyć się na odwagę, aby to zrobić. Dopiero po roku, kobieta była gotowa napisać poruszający list do swojego lekarza… 

„Drogi doktorze, 
Znajoma opowiedziała mi ostatnio, że kiedy jej lekarz zobaczył jej dziecko podczas USG, powiedział: On jest doskonały. Gdy jej syn urodził się z zespołem Downa, odwiedziła tego samego lekarza. 
Spojrzał na jej małego chłopca i powiedział: Mówiłem ci. Jest doskonały.”
„Jej historia bardzo mnie poruszyła. Byłam bardzo wdzięczna za doświadczenia mojej przyjaciółki, jednocześnie poczułam żal, ponieważ ja tego nie doświadczyłam. Pragnę, abyś był takim lekarzem.” 

Przyszłam do Ciebie w najtrudniejszym okresie mojego życia. Byłam przerażona, niespokojna i zrozpaczona. Nie znałam jeszcze prawdy o moim dziecku, dlatego potrzebowałam pilnej pomocy z Twojej strony. Ale zamiast wsparcia i zachęty, Ty zaproponowałeś nam przerwanie ciąży. Powiedziałam Ci, jak będzie miała na imię, a Ty ponownie zapytałeś nas, czy rozumiemy jak niska byłaby jakość naszego życia z dzieckiem z zespołem Downa.

Zasugerowałeś, że powinniśmy przemyśleć naszą decyzję o kontynuowaniu ciąży.”
 „Od pierwszej wizyty, marzyliśmy o naszych spotkaniach. Najtrudniejszy okres w moim życiu stał się niemal nie do zniesienia, bo nigdy nie powiedziałeś mi prawdy. 

Moje dziecko było idealne. 

Nie jestem zła. Nie jestem zgorzkniała. Jest mi naprawdę smutno. Jestem smutna, bo malutkie bicie serca, które widzisz na co dzień, nie napełnia Cię wiecznym podziwem. Jestem smutna, bo cud tych słodkich małych paluszków u rąk i nóg, płuca, oczy i uszy, nie sprawią, że przestaniesz. Jestem smutna, bo bardzo się myliłeś mówiąc, że dziecko z zespołem Downa zmniejszyłoby jakość naszego życia. I jestem załamana, że to samo mogłeś powiedzieć do kolejnej mamusi nawet dzisiaj. Ale przede wszystkim jestem smutna, bo nigdy nie będziesz mieć przywileju poznania mojej córki, Emersyn.” 
„Bo widzisz, Emersyn nie tylko poprawiła jakość naszego życia, ale też poruszyła tysiące serc. Dała nam cel i radość, które nie sposób wyrazić. Dała nam więcej uśmiechu, śmiechu i słodszych pocałunków niż kiedykolwiek mogliśmy doświadczyć. Otworzyła nam oczy na piękno prawdziwej i czystej miłości.”
„Modlę się o to, aby żadna inna mama nie musiała przechodzić przez to, co ja. Modlę się o to, żebyś podczas każdego USG, mógł zobaczyć prawdziwe piękno i czystą miłość. 

Modlę się o to, aby następnym razem, kiedy zobaczysz dziecko z zespołem Downa starannie ukryte w łonie matki, patrząc na mamę zobaczyłbyś mnie i powiedział jej prawdę: 

Twoje dziecko jest absolutnie doskonałe.”
Podziel się tą niesamowicie ważną wiadomością ze swoimi bliskimi. Poruszający list mamy powinien zobaczyć każdy mieszkaniec naszej planety!

http://www.popularne.pl/list-matki-do-lekarza/
Mama wysłała list do lekarza, który kilka miesięcy wcześniej zasugerował jej usunięcie ciąży. Jej słowa poruszają do głębi

Czytaj dalej na: http://www.popularne.pl/list-matki-do-lekarza/
Mama wysłała list do lekarza, który kilka miesięcy wcześniej zasugerował jej usunięcie ciąży. Jej słowa poruszają do głębi

Czytaj dalej na: http://www.popularne.pl/list-matki-do-lekarza/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz