czwartek, 4 czerwca 2015

Proszenie jest częścią odwagi, wiec o to moja prosba:-). Kasia Hajduga.

 Kasia Hajduga od wielu lat pomaga innym, kiedyś pomogła także mnie.
A teraz ja mam szansę pomóc jej.
Wszystko wraca :)

Proszenie jest częścią odwagi, wiec o to moja prośba:-)
Jestem Kasia Hajduga i od urodzenia towarzysząca mi diagnoza to MPD (dziecięce porażenie mózgowe).Przez wiele lat nie mogłam chodzić i codziennie poprzez wysiłek i rehabilitację poprawiałam swój stan.Determinacja mojej mamy, zanim sama zaczęłam być świadoma jak ważny jest wysiłek, była niesamowita.
Zawsze wiedzialam, że będę chodzić i tak się stało. Była to droga długa, lecz doszłam daleko. Miałam kilka operacji i teraz jest możliwość kolejnego ruchu i zmiany.
Jestem 36 letnia kobieta i marzę, by chodzić bardziej płynnie i elastycznie, a ostatecznie zostawić kule.
Każda zmiana na lepsze i możliwość jej podjęcia jest warta ryzyka i odwagi. Teraz pojawiła się dla mnie możliwość operacji metodą SDR.Selektywna rizotomia grzbietowa jest metodą pracy na nerwach czuciowych , by zniwelować spastyczność nóg, a później ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć i chodzić.
Przeszłam kwalifikacje u lekarza w Katowicach i jest gotów operować mnie za 2-3 miesiące. Jednak potrzebuje środków pieniężnych na ten cel.Sama operacja to koszt 25 000 zł plus koszty wielomiesięcznej rehabilitacji.Początkowo po operacji w specjalnym ośrodku rehabilitacyjnym. W sumie licząc to koszt ok 60 000 zł. Cześć kwoty mam, lecz potrzebuję dużo więcej niż to co mam.
Sama na co dzień pomagam ludziom jako trener i terapeuta.Los jednak się przeplata i raz jesteśmy pomagającymi a raz potrzebującym wsparcia.

Wszystko będę dokumentować i zapisywać na swoim blogu.Wierzę, że udokumentuję przekraczanie niemożliwego i całą drogę.
Zrobiłam swoją pracę mentalną, fizyczną i emocjonalną przez tyle lat, a teraz potrzebuję wsparcia w tak ważnym momencie.
Ufam, że dobro wraca i ze wszystko dzieje się z najlepszym planem. Piszę ten apel, bo wierzę w cuda i wierzę, że życie cudem jest.
W załączniku zdjęcie z przeszłości i teraźniejszości.
Mój blog to:
www.walking-legs.blogspot.com
Jeżeli chcesz i możesz mi pomóc, lub możesz udostępnić ten post znajomym to będę wdzięczna i moje ciało też.
Specjalne konto podaję poniżej.
Konto:
Katarzyna Hajduga
Mbank 47 1140 2004 0000 3902 7566 1630
Z dopiskiem "operacja SDR"
BARDZO DZIĘKUJĘ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz