czwartek, 29 lutego 2024

Odpuszczam wszystko, co już mi nie odpowiada.

Odpuszczam wszystko, co już mi nie odpowiada.
Odpuszczam moje stare przekonania oparte na strachu lub winie.
Odpuszczam wszystkie smutki i rozczarowania mojego zranionego dziecka.
Odpuszczam pozory i udawanie... moje i innych.
Odpuszczam nadzieję, że jutro będzie lepiej i akceptuję, że to, czego szukam, jest już w TERAZ.
Odpuszczam każdą część mnie, która jest zraniona, zniszczona i cierpiąca.
Odpuszczam swoją ciemność i zamiast tego wpuszczam UZDRAWIAJĄCE ŚWIATŁO.
Odpuszczam wszystkie nadzieje, które zbudowałem i wszystkie projekty, które nigdy nie działały... odpuszczam, aby otworzyć się na nowe propozycje bardziej dostosowane do tego, kim się stałem.
Odpuszczam wszelkie zniekształcenia i chore części we mnie.
Odpuszczam poczucie winy moich starych karm, ponieważ WYBACZAM SOBIE, ZAMIAST KARAĆ SIEBIE.
Odpuszczam niepokój i lęk mojego wewnętrznego dziecka, dbając o to, by dać mu to, czego nigdy nie otrzymało.
Odpuszczam smutek, by zastąpić go RADOŚCIĄ.
Odpuszczam rozpacz, aby żywić się NADZIEJĄ.
Odpuszczam nietolerancje i niecierpliwość, zastępuję je MĄDROŚCIĄ I DYSTANSEM.
Odpuszczam wszystkie moje obawy, by zastąpić je całą MIŁOŚCIĄ, KTÓRA WE MNIE ŻYJE!
Mario Wiśniewski
💫
ALCHEMIA ŚWIADOMOŚCI
📸 autor nieznany


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz