sobota, 28 stycznia 2023

AFIRMACJE💙🫶🦋🥰💫🍀☀️🌍

 

Weź głęboki, ale niesłyszalny oddech po każdej afirmacji, wizualizując wymaganą doskonałość.
JAM JEST zmartwychwstaniem i życiem wiecznej młodości, harmonią i pięknem w moim ciele fizycznym, eterycznym, mentalnym i emocjonalnym;
JESTEM zmartwychwstaniem i życiem mojego doskonałego zdrowia;
 
 
 
 
JAM JEST zmartwychwstaniem i życiem regeneracji moich komórek do stanu początkowej doskonałości;
JESTEM zmartwychwstaniem i życiem mojego doskonałego wzroku, doskonałego słuchu, nieograniczonej siły i wigoru;
JAM JEST zmartwychwstaniem i życiem mojego doskonale funkcjonującego układu oddechowego;
JESTEM zmartwychwstaniem i życiem mojego doskonale funkcjonującego układu krążenia;
JESTEM zmartwychwstaniem i życiem mojego doskonale funkcjonującego układu nerwowego;
JESTEM zmartwychwstaniem i życiem mojego doskonale funkcjonującego układu pokarmowego;
JESTEM zmartwychwstaniem i życiem doskonałego funkcjonowania mojego układu moczowego;
JESTEM zmartwychwstaniem i życiem doskonałości mojego metabolizmu;
JESTEM zmartwychwstaniem i życiem doskonałego funkcjonowania mojego mózgu i moich neuronów;
JAM JEST zmartwychwstaniem i życiem doskonałego zdrowia, miękkości, elastyczności, jędrności mojej skóry;
JESTEM zmartwychwstaniem i życiem w doskonałym zdrowiu w moich mięśniach i kościach, chrząstkach, więzadłach i stawach;
JESTEM zmartwychwstaniem i życiem wypełnienia mojego boskiego planu.
OJCIEC, KTÓRY MIESZKA W MOIM SERCU, PRZYWRÓĆ DOSKONAŁOŚĆ MOJEJ ISTOTY, JAKA BYŁA NA POCZĄTKU, TERAZ, ZAWSZE I NA CAŁĄ WIECZNOŚĆ.
TAK JEST, PONIEWAŻ MÓWIĘ W IMIĘ BOGA JESTEM💙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz