piątek, 27 stycznia 2023

Kolejna historia - piesek, jego choroba i oryginalny sok noni .

 Kochani pytacie o inne historie zwierząt i noni😍

Mam historię od Pana Sławka Sławomir Stefan Buśko
Po naturalnej śmierci naszego pupila- mieszańca pieska o imieniu Nero. Wzięliśmy do domu bezdomnego psa, który biegał po polach z watahą. Był z nami prawie 18 lat. Zachorował jednak. Jak to zdarza się seniorom, dokuczały mu stawy i przyplątał się rak jądra. Noni piłem już jakiś czas i bardzo mi pomagało. Więc pomyślałem sobie, jeżeli mi pomogło Noni stanąć na nogi, to pomoże mojemu choremu przyjacielowi. Psa musiałem znosić po schodach, bo nie miał siły schodzić z 3 piętra na spacer.
Zacząłem wlewać przyjacielowi do pyska Noni. Bardzo powoli w małych ilościach . Starałem się wlać do pyska 30ml. Zauważyłem, że po tygodniu pies zaczął sam zbiegać po schodach bez problemu. Samopoczucie było wyśmienite do tego stopnia, że zaczął atakować suczki. Bóle stawowe ustąpiły, pies już nie narzekał na bóle skomląc. Nowotwór zatrzymał swój rozwój. Polecam Noni również dla pupili. Można im ulżyć w cierpieniu, a nawet pomóc w powrocie do zdrowia.

Mnóstwo opinii jest na poniższej stronie, gdzie niedługo powstanie dział o zwierzętach 😀- wybierzcie język polski.
Jeśli macie pytania , chcecie więcej informacji, wbijajcie na priv.
Jest fajna grupa, w której jest Pani Doktor Nauk Medycznych Zuzanna Jeziorska. Pani Zuzia napisała niedawno książkę "Noni magiczna roślina " i jest w trakcie pisania książki jak Noni pomaga zwierzętom- tam znajdą się autentyczne historie🥰
W grupie są osoby, które mają przygodę z noni od 20 lat !
To jest mega silna grupa, która spotyka się na zoomach w poniedziałki i czwartki- zawsze możecie na takie spotkanie dołączyć. Dowiecie się tam o współpracy z firmą We Love Noni i posłuchacie opinii osób, które korzystają z całego dobra jakie oferuje oryginalny sok noni- posiadający badania naukowe i kliniczne.

Fenomen Noni polega na tym, iż kseronina pomaga naprawiać się chorym komórkom, krótko mówiąc - leczy je z choroby i wpływa na nasze zdrowie już na poziomie komórkowym mając przez to wpływ na cały ludzki organizm.

Medycyna naturalna - komórkowa mówi o tym, że przyczyną większości chorób jest zachwiana równowaga biochemiczna komórki, niedobór składników odżywczych: witamin, minerałów, mikroelementów i makroelementów, pierwiastków śladowych i aminokwasów. Sok Noni uzupełnia te niedobory i odżywia oraz oczyszcza z toksyn komórkę, przywracając ją do zdrowia, a więc również organy i systemy naszego ciała.

 

 

Pozdrawiam Was radośnie .
Wszystkiego dobrego!
Agnieszka

https://agnieszka.welovenoni.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz