sobota, 27 listopada 2021

Dequpage, tworzenie z pasją i sercem.

Mam na imię Aneta i uwielbiam wszystko co związane z techniką decoupag,mix media ,odnawianiem starych mebli oraz szydełkowaniem. W którymś momencie życia wzięłam do ręki szydełko,a potem pędzel no i przepadłam w otchłań robótek ręcznych i satysfakcji, gdyż moja dusza w końcu znalazła to co wypełniło jej życie radością.


 
Teraz na przemian coś szydełkuje lub maluje, bo uwielbiam ten stan kiedy wenę mam. 🙂 Moją pasja są także góry, dzięki temu ,że mieszkam na Sycylii mam możliwość wpaść od czasu do czasu na najwyższy wulkan w Europie. Z Etną jesteśmy za pan brat i możemy zorganizować wycieczki . Do wynajęcia mamy dwa pokoje na poddaszu , więc zapraszamy chętnych do zwiedzania Sycylii, pokażemy piękne zakątki ,których nie ma w turystycznych przewodnikach .



 
 




Kontakt do mnie na WhatsApp 393347483204

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz