piątek, 27 lipca 2018

ZAĆMIENIE 27.08.2018


27.08 w piątek Księżyc zmieni swoja barwę na czerwono-pomarańczową. Będzie to najdłuższe w tym stuleciu zaćmienie, które potrwa prawie 2 godziny i rozpocznie się o 21.30. Dodatkowo w trakcie zaćmienia, poniżej Księżyca będzie widoczny bardzo jasny, czerwony Mars. Tej nocy Mars znajdzie się naprzeciwko Ziemi względem Słońca.
Mars jest energią działania, wojownika, wewnętrznych konfliktów, które nosimy w naszym sercu czy też duszy. Pytania bez odpowiedzi, nie rozwiązane tematy, tzw. 100 pytań do, która droga jest dla mnie lepsza, gdzie jestem uczciwy w moich decyzjach. Nazywam to wojną wewnętrzną i uczciwością do samego siebie. Zaćmienie znaczy dla mnie konfrontację z ciemnymi aspektami mojej duszy, przyjrzenie się na nowo naszym decyzjom, czy są w zgodzie z tym co naprawdę czuję, czy jestem uczciwa wobec siebie, czy nie przyjmuję pozycji ofiary zgadzając się na kompromisy i przyjmowanie czyjejś prawdy . Dla mnie kiedy Słońce i Księżyc patrzą sobie prosto w oczy i są sobie równe, jest momentem kiedy nasza podświadomość czyli nasze ciemne aspekty konfrontują się z ze Słońcem i chcą być zauważone, zrozumiane, przetransformowane, ale przede wszystkim dają nam szansę do nowych decyzji. Nie tylko wiedzieć i czuć, ale i działać, wychodzić z naszych schematów, z naszych półprawd, z naszego bycia kimś a nie sobą. Oznacza to dla mnie ,,ja czuje, ja wiem, ale i ja działam.” Dlatego w dzisiejszym dniu jest ważne aby stanąć na chwilę i spojrzeć na nasze czucie i na nasze czyny, rozwiązać nasz wewnętrzny konflikt z samym sobą, stanąć do siebie i swojej wewnętrznej prawdy. Wtedy zapanuje w nas pokój i następnym krokiem w naszym życiu będzie działanie, oparte na energii pokoju i zgodne z naszym sercem oraz duszą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz